הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
450 שקיות קוקאין בשווי של 19 מיליון דולר נמצאו בתוך משלוח אננס מקולומביה
אנשי סוכנות המכס והגנת הגבולות מצאו את השקיות של הסם המסוכן בתוך המשלוח שהגיע באוניה לג'ורג'יה. "תפיסה מרשימה של סמים על ידי אנשי המכס"

סוכנות הגנת המכס והגבולות הודיעה שלשום (שישי) כי היא חשפה משלוח של קוקאין בשווי של 19 מיליון דולר בתוך משלוח של אננס. המשלוח הגיע מקרטחנה, קולומביה, לנמל סוואנה בג'ורג'יה בחודש נובמבר, והוא נבדק על ידי אנשי הסוכנות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חבילות הקוקאין שנתפסו בתוך משלוח האננס (צילום: סוכנות המכס והגנת הגבולות)

בתוך המשלוח הוסתרו 450 חבילות של קוקאין במשקל של יותר מ-1,100 פאונד. כך הודיעה הסוכנות. "בדיקה שנערכה בשטח אישרה כי החבילות מכילות קוקאין", נמסר עוד.

חקירה נפתחה בעקבות האירוע. "זו הייתה תפיסה מרשימה של סמים על ידי אנשי המכס", אמרה ליסה בת' בראון, מנהלת הסוכנות בנמל סוואנה, "התפיסה הזאת היא פעולה חיובית נגד ארגוני הברחות הסמים, והיא מדגישה את העבודה החשובה שהסוכנים שלנו עושים בכל יום כדי לעצור פעילות לא חוקית בגבולות שלנו ונקודות הכניסה לארץ".

על פי הסוכנות, הערך המשוער של הסמים שנתפסו עומד על 19,114,940 מיליון דולר. עוד הודיעה סוכנות המכס וההגנה על הגבולות כי אנשיה עורכים בדיקות מקיפות בכל נמלי הכניסה לארצות הברית, ובודקים נוסעים וסחורות שמגיעים מכל העולם כדי לוודא שאיש לא מכניס למדינה מוצרים לא חוקיים ובהם סמים, נשק ועוד. ביום ממוצע, הסוכנות תופסת 5,000 פאונד של סמים בכל רחבי הארץ.

בסוף חודש אוגוסט אשתקד נתפסו קרוב למאה פאונד של קוקאין נמצא בנמל דלאוור. גם שם הוא הוסתר בתוך קופסאות של אננס שיועדו להישלח לניו ג'רזי. ערימות הקוקאין נמצאו באמצעות כלב שאומן לאתר סמים באמצעות הרחה, בנמל ווילמינגטון. על פי הודעת המכס, האננס הגיע מקוסטה ריקה.

תפיסת הקוקאין נעשתה כמה חודשים לאחר שהסוכנויות הפדרליות ביצעו ביקורת פתע במחסני הנמל. על פי הדיווח, במהלך השנה נתפסו במקום ניסיונות הברחה של אלפי כדורי משככי כאבים וכדורי מרשם פסיכיאטריים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE