הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סעודיה מינתה לראשונה אישה לתפקיד שגרירה בארצות הברית
הנסיכה רימא בינת בנדר אל סעוד מונתה להיות השגרירה הראשונה של הממלכה. היא תייצג את ריאד בארצות הברית, ומוטלת עליה המשימה ליישר את ההדורים עם וושינגטון לאחר שההתנקשות בעיתונאי חשוקג'י דירדרה את היחסים

סעודיה מינתה לראשונה אישה לתפקיד שגרירת המדינה. הנסיכה רימא בינת בנדר אל סעוד, מונתה לשגרירת הממלכה בארצות הברית, לאחר שהשגריר הקודם, בנו של המלך סלמן, הוחזר לארצו לטובת תפקיד סגן שר הביטחון.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


השגרירה החדשה בארצות הברית. הנסיכה רימא (צילום: טוויטר)

רימא, בתו של השגריר הסעודי בארצות הברית לתקופה ארוכה, בנדר בין סולטן אל סעוד, צריכה כעת לעמוד במשימה הקשה של החזרת היחסים בין וושינגטון לריאד לשגרה, לאחר המתיחות שנוצרה בין שתי המדינות בעקבות ההתנקשות של הסעודים בעיתונאי האמריקני ג'מאל חשוקג'י בקונסוליה באיסטנבול.

השגרירה החדשה מחליפה הנסיך ח'אלד בין סלמן אל סעוד, בנו של המלך סלמן וטייס קרב לשעבר שטען בתוקף לאחר היעלמותו של העיתונאי בתחילת אוקטובר כי חשוקג'י יצא מהקונסוליה הסעודית כשהוא בחיים. כידוע, חשוקג'י נרצח באכזריות בעודו בתוך מתחם הקונסוליה, ככל הנראה בהוראה מגבוה של אחיו של ח'אלד, יורש העצר מוחמד בין סלמן.

הנסיכה רימא למדה בארצות הברית ומוכרת בממלכה הסעודית בשל פעילותה הפילנטרופית הנרחבת. היא חיה זמן רב בארצות הברית בזמן שאביה כיהן כשגריר הסעודי במקום במשך יותר מעשרים שנה. אביה גם כיהן כראש שירותי המודיעין בסעודיה.

"אפעל כדי לשרת את המדינה שלי, את המנהיגים שלה ואת כל הילדים שלה, ואעשה כל שביכולתי בתקופה הזאת", כתבה הנסיכה רימא בטוויטר לאחר מינויה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE