הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוהטת מתמיד: קים קרדשיאן צבעה את שיערה לאדום אש והצטלמה כשהיא מוצצת סוכריה אדומה
בשנה האחרונה קרדשיאן הספיקה לאמץ את מראה הבלונד פלטינה, הברונטית, והוורוד של ברבי. כעת היא חושפת צבע שיער חדש שוודאי ישמש למעריצים השראה לחיקוי. גו קימי

השבוע האחרון היה לא פשוט עבור בנות משפחת קרדשיאן-ג'נר. כידוע, השערורייה הנוכחית סובבת סביב סיפור הבגידה של טריסטן תומפסון, בן הזוג ואבי בתה של קלואי קרדשיאן, עם ג'ורדן וודס, מי שעד כה היתה החברה הכי טובה של קיילי ג'נר. ככל שהדיווחים מצטברים, כך נראה שהפרשה הזו מלוכלכת יותר ויותר, כשלאחרונה התברר שהרומן הסודי בין השניים נמשך כבר כחודש וכי שניהם החליטו להכחיש אותו.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




מכל מקום, כנראה שהמופע חייב להמשיך, חרף הדרמה המשפחתית. ימים ספורים לאחר פרוץ השערורייה, קים קרדשיאן שיתפה במדיה החברתית את השינוי בצבע שערה. מדובר על צבע אדום אש, חדש ולא אמתי, כמו שרק קימי יודעת לבחור. בהמשך לשיתוף בתמונות נראה שהיא לא נכנעת לדרמות ומנצחת הכל באיפור ועיצוב שיער.



כוכבת הריאליטי שיתפה בסרטון עם מחלפותיה האדומות, כשהיא מוצצת סוכריה אדומה על מקל ולבושה בחזייה ובחצאית קטנה מפרווה לבנה. קימי היא לא ראשונה במשפחה שבחרה לצבוע את שיערה לאדום. לפני מספר שבועות, גם קיילי ג'נר שיתפה בצילומים שלה בהם שיערה צבוע ב"אדום ריהאנה". כמו במקרה של ג'נר, גם המעריצים של קימי פשוט מתים על המראה.  

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE