הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נמשך גל פשעי השנאה: צלבי קרס בגן שעשועים בברוקלין
באמצע הלילה דווח לחבר מועצת העיר חיים דויטש על צלבי הקרס שצוירו על מתקני השעשועים בבפינת ברייטון סקנד וברייטווטר קורט. הוא דורש מראש העיר להקים משרד למאבק בפשעי שנאה

חבר מועצת העיר ניו יורק מברוקלין היה הראשון לדווח הבוקר על צלבי קרס שצוירו על מתקנים בגן שעשועים בנפת הבחירה שלו. חבר המועצה חיים דויטש העלה לטוויטר תמונות של סמלי השנאה שנמצאו במגרש משחקים ברחוב ברייטון 2nd פינת ברייטווטר קורט בברייטון ביץ'.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המחזה בגן השעשועים בברייטון ביץ', הבוקר (צילום: חבר המועצה חיים דויטש)

 

"צלבי קרס בגני שעשועים זו הנורמה החדשה?" דרש לדעת בציוצו. "אתמול בלילה הודיעו לי על צלבי קרס על מתקני שעשועים בברייטון ביץ'. מספיק ודי. מזמן הגיע הזמן לנקוט בצעדים". דויטש הוסיף כי שוטרי המקוף ה-60 חוקרים את העניין, וציין כי שיעור פשעי השנאה בעיר קפץ בחדות בחודשיים הראשונים של 2019. "היתה עלייה גדולה מאד", כתב.

דויטש קרא לראש העירייה דה בלאזיו ליצור משרד למניעת פשעי שנאה. דויטש מנסח בימים אלה הצעת חוק שתדרוש מכל חמשת התובעים המחוזיים של העיר לדווח על המניע הספציפי בכל פשע שנאה. הוא מתכנן גם עצרת של צעירים מכל רחבי העיר בה ידברו בני נוער על אי-סובלנות. "יש לנו אנשים שבאים מ-150 מדינות שונות ואנחנו צריכים להבין טוב יותר את התרבויות אלה של אלה", אמר. "יש עוד הרבה עבודה לעשות. מדובר פה בללמד ילדים לכבד זה את זה".

במהלך סוף השבוע הורה מושל המדינה, אנדרו קואומו, על חקירה של משטרת המדינה בנוגע לצלבי קרס וסמלים אנטישמיים אחרים שצוירו בבית ספר יסודי ציבורי בקווינס. גם משטרת ניו יורק חוקרת במקביל את אותו אירוע.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE