הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
להזדקן בסטייל: כך תוכלו לחיות בבתי מלון במקום בבתי אבות - ועוד לחסוך כסף
כמה יעלה לכם לילה בבית אבות לעומת לילה במלון? מסתבר שהרבה יותר. אדם אחד מטקסס החליט לתכנן את ימי הפרישה שלו קצת אחרת מכולם, ולדבריו זה מתאים לכולם

יש מי שעובדים כל חייהם כדי שבשלב יותר מאוחר בחיים יוכלו להיכנס לדיור מוגן ראוי. לעומת זאת, איש אחד החליט שהוא רוצה להתעורר כל בוקר במלון של הולידיי אין ולא בבית אבות. הוא שיתף את הרעיון שלו ברשת - והגולשים לא מפסיקים להתלהב.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לא עדיף להזדקן בחופשה במקום להזדקן בבית אבות? (אילוסטרציה: Shutterstock)

יותר ממאה אלף גולשים בפייסבוק שיתפו את הפוסט של טרי רובינסון מטקסס, בו הוא חושף את אסטרטגיית הפרישה שלו ולפיה הוא מתכנן לראות עולם, להיות בכמה שיותר מלונות ועוד לחסוך כסף.

רובינסון ציין בפוסט המדובר כי עלות של יום בדיור מוגן היא 188 דולר. לעומת זאת, לילה באחד ממלונות רשת הולידיי אין עולה פחות משישים דולרים, לאחר הנחה של הזמנה לתקופה ארוכה והנחת ותיקים. רובינסון התחשב בארוחת הבוקר החופשית וב-happy hour, והגיע למסקנה שהוא צפוי להוציא 128.77 דולר ליום על מזון ובידור.

בניגוד לבתי אבות רבים, תכניתו של רובינסון להזדקן בבתי מלון כוללת מן הסתם גם ספא, בריכת שחיה, חדר כושר, חדר כביסה ולאונג'. למחיר אפשר להכניס גם את השמפו, הסבון, מברשת השיניים, המשחה וסכיני הגילוח שהמלון מעניק חינם לאורחיו.

בנוסף, רובינסון ציין כי הרשמה והמתנה למקום פנוי בבית אבות עשויים להימשך חודשים רבים, בעוד שבבתי המלון התחלופה גבוהה הרבה יותר, ופעמים רבות ניתן להירשם מעכשיו לעכשיו. הוא הוסיף גם כי בתמורה לטיפ בגובה של חמישה דולרים ביום, כל צוות המלון יעניק לכם שירות מעולה. "הם מתייחסים אליך כלקוח, לא כמטופל". לדבריו, צוות המלון יחליף לכם בכל יום את המצעים וינקה את חדרכם - ועוד יתנצל על הטרחה.

"הצוות יכול גם לקרוא לאמבולנס, או לקברן", הוסיף רובינסון במידה ומשהו ישתבש.

הטקסני היצירתי ציין גם כי רשת המלונות חולשת על יותר מאלף יעדים ברחבי העולם, ומי שמעוניין להזדקן על פי השיטה של רובינסון, יוכל לשנות את הנוף מדי פעם בפעם.

ומה לגבי ביקורים משפחתיים? מבחינת רובינסון, זה ממש לא בעיה. בעוד שמשפחות רבות לא הכי אוהבות לבקר את יקיריהן בבתי אבות, איזו משפחה לא תרצה לקחת חופשה במלון, ועל הדרך לבקר את סבא וסבתא?

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE