הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פנסילבניה: בת 45 ובתה חשודות ברצח של חמישה בני משפחה
המשטרה איתרה חמש גופות בדירה במהלך בדיקת רווחה שבוצעה לאחר שהם לא נראו במשך שבוע. השתיים נעצרו, והמשטרה מחפשת אחר בן משפחה נוסף מחשש שגם הוא נפגע

אישה אחת ובתה חשודות כי רצחו חמישה מבני משפחתן בדירה בפנסילבניה הלילה (שני). כך הודיעו הרשויות במקום. המשטרה גילתה את חמש הגופות בשעות הערב כאשר ערכה בדיקת רווחה בבניין מגורים במוריסוויל, כשלושים מייל מצפון לפילדלפיה, לאחר שבני המשפחה לא נראו במשך שבוע.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לא נמצאו סימני אלימות ברורים על הגופות (צילום: Shutterstock)

על פי הודעת התובע של מחוז באקס, שאנה דקרי, 45, הצטרפה לבתה בת ה-19, דומיניק דקרי, במסע הרג מזעזע. רשימת הקורבנות של השתיים כוללות את בתה השנייה של האם, נאלראה סמית',את בנה של האם דיימון דקרי ג'וניור בן 13, את אחותה ג'מילה קמפבל בת ה-42, ושני אחיינים בני תשע, אימאני ואריקה אלן.

השתיים נעצרו וכל אחת מהן צפויה להיות מואשמת בחמישה מעשי רצח, ובסעיף אחד של תכנון רצח. בשלב זה המשטרה ממשיכה בחקירת האירוע.

"מדובר בטרגדיה נוראה. רק דיברתי עם בני המשפחה של ההרוגים, וכולנו שבורים", אמר התובע המחוזי מתיו ויינטראוב במהלך מסיבת עיתונאים אמש. המניע למעשה עדיין לא ברור.

 

שאנה ודומיניק דקרי. האם הצטרפה ככל הנראה למסע הרצח של בתה (צילום: מתוך פייסבוק)

על פי הודעת מפקד משטרת מוריסוויל, בשלב הראשוני לא היה ברור לשוטרים כדי מתו כל החמישה, מכיוון שלא נמצאו על גופותיהם סימנים ברורים לאלימות או טראומה כלשהי.

בתוך כך, המשטרה ממשיכה בחיפושיה אחר בנה של ג'מילה, ג'ושוע קמפבל בן ה-17, כדי לברר אם הוא גם נפגע במסע ההרג המטורף של השתיים. הוא לא חשוד במעורבות במעשים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE