הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הוגשה הצעת חוק שתשנה את הנפקת רישיון הרכב לדו-שנתית
סנאטור מקומי ביקש להפחית בעומס על עובדי ה-DMV, וזאת מתוך כוונה שהם יוכלו להעניק שירות טוב יותר לתושבי קליפורניה. "זה יפנה זמן לפתרון הבעיות שעליהן מתלוננים תושבי המדינה כבר תקופה ארוכה", אמר יוזם הצעת החוק. הצעה נוספת עשויה לאפשר לתושבים לשלם בתשלומים

על רקע הרצון של הרשויות בקליפורניה לקצר את התורות הארוכים בסניפי משרד הרישוי (DMV), השבוע הוגשה הצעת חוק שנועדה להפוך את רישיון הרכב לדו-שנתי, כך שתושבי המדינה יצטרכו לטפל בעניין רק פעם בשנתיים במקום פעם בשנה כפי שנהוג היום.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


משרד הרישוי בלוס אנג'לס (צילום: Shutterstock)

 

מדובר בהצעת חוק שהועלתה לסנאט המקומי בסקרמנטו, ואם היא תאושר היא תיכנס לתוקף ב-1 בינואר 2020, כלומר בעוד פחות משנה. הצעת החוק, SB460, הוגשה ע"י ג'ים ביאל, סנאטור מקומי אשר מייצג את המחוז ה-15 של קליפורניה (סנטה קלרה, סן חוזה, קופרטינו).

ביאל אף משמש כיו"ר ועדת התחבורה בסנאט המקומי, כך שקיצורי זמני ההמתנה ב-DMV נמצאים בראש סדר העדיפויות שלו. "אנחנו יודעים שישנן לא מעט בעיות בשיטה שבה פועלים סניפי ה-DMV. מה שאנחנו רוצים לעשות זה להעביר בחוק מספר הצעות יעול שיאפשרו לעובדי משרד הרישוי להתרכז במתן שירות טוב יותר. אם רישיון הרכב יונפק לתקופה של שנתיים, זה יפנה זמן לפתרון הבעיות שעליהן מתלוננים תושבי המדינה כבר תקופה ארוכה", אמר ביאל.

הצעה נוספת שהועלתה לאחרונה צפויה לאפשר לתושבי המדינה לשלם באמצעות כרטיס אשראי בכל סניפי ה-DMV, כמו גם תינתן האפשרות לבצע פריסה לתשלומים של אותם חיובים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE