הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מהומה בפורט לודרדייל: בני זוג תקפו שוטרים בשל ויכוח על שליחת מזוודה
גבר ואישה מברוקלין נעצרו אתמול בדרום פלורידה לאחר שתקפו פיזית שני שוטרים, לרבות ניסיון לחטוף נשק. הכל החל כאשר לשניים נודע שהם ייאלצו למסור את כבודת היד לבטן המטוס כי תאי האחסון התמלאו. הטיסה המריאה באיחור רב, השניים נותרו בפלורידה ויעמדו לדין במדינה

שני שוטרים ממשרד השריף של מחוז בראוורד נפצעו אתמול בנמל התתעופה הבינלאומי של פורט לודרדייל/הוליווד, וזאת לאחר ששני נוסעים תקפו אותם בעקבות העובדה שהתקבשו להעביר את כבודת היד שלהם לבטן המטוס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ניק בוגומלסקי בן ה-61 ואיידה שפיר בת ה-67 על רקע מטוס של "דלתא" (צילום: Shutterstock / משרד השריף של מחוז בראוורד)

 

על פי דוח המעצר, ניק בוגומלסקי בן ה-61 ואיידה שפיר בת ה-67 עמדו לעלות על טיסה של חברת התעופה דלתא איירליינס לניו יורק בסביבות השעה 7:00 בבוקר כאשר צוות הטיסה אמר להם שהם ייאלצו למסור את כבודת היד לאחסון בבטן המטוס, וזאת מכיוון שתאי האחסון שבתוך המטוס התמלאו.

השניים סירבו בכל תוקף והחלו להתווכח עם צוות הטיסה של דלתא. הויכוח גלש לקללות ואיומים מצד הנוסעים, ועל כן צוות הטיסה ביקש להרחיק אותם משרוול העלייה למטוס בחזרה אל הטרמינל. בשלב זה, על פי דוח המעצר, הוזעקה המשטרה. שני שוטרים שהוצבו בנמל התעופה הגיעו לשער העלייה למטוס וניסו להרגיע את שני הנוסעים.

השוטרים החליטו שאין מנוס מלבד לעצור את השניים שגרמו למהומה. על פי דוח המעצר, בעת ניסיון המעצר, שפיר נשכה את אחד השוטרים בצורה כה חזקה שהוא החל לדמם. במקביל, בוגומלסקי הושיט יד וניסה ככל הנראה לקחת את האקדח מהשוטר השני, צעד שהסתיים עם בוגומלסקי אזוק. השוטר השני נפצע בידו בעת האירוע.

שני העצורים הועברו לבית המעצר, שני השוטרים פונו לבית החולים והטיסה עוכבה במשך קרוב לשעה. כעת צפויים השניים, תושבי רובע ברוקלין שבניו יורק, לעמוד לדין בגין תקיפת איש אכיפת חוק בנסיבות מחמירות, התנגדות פיזית למעצר והסגת גבול.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE