הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פיאט-קרייזלר תשקיע 4.5 מיליארד דולר בהקמת והרחבת מפעליה בדטרויט
אלפים יועסקו במפעלים החדשים, שצפויים להתחיל במלאכת הייצור כבר בשנה הבאה. מנכ"ל החברה נשאל מדוע בחר להרחיב את פעילות החברה בדטרויט והשיב: "אנחנו מותג אמריקאי". ההודעה מגיעה על רקע מגמה הפוכה של מתחרי החברה, שדווקא סוגרים מפעלים ומפטרים עובדים

פיאט-קרייזלר, יצרנית המכוניות האמריקאית/איטלקית, תשקיע 4 וחצי מיליארד דולר בהקמת מפעל חדש במישיגן, דבר שצפוי להביא ליצירת 6,500 מקומות עבודה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חברת פיאט-קרייזלר, אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

מדובר בצעד שמתיישב עם כוונתו של הנשיא טראמפ "להשיב את אמריקה לימיה הגדולים בייצור מכוניות". על פי הדיווחים, החברה אף תרחיב חמישה מפעלים קיימים, וכבר בשנה הבאה צפויות המכוניות הראשונות לרדת מפס הייצור.

מוקדם יותר היום נשאל מנכ"ל החברה, מייק מנלי, מדוע בחר להרחיב את החברה בדטרויט: "אנחנו מותג אמריקאי, זה דבר שאנחנו מאוד מתגאים בו", הוא אמר.

המפעלים החדשים יספקו לחברה אפשרות לייצר דגמים חדשים, לרבות Jeep SUV חדש בעל שלוש שורות של מושבים. פיאט-קרייזלר גם תתמקד בייצור של מכוניות חשמליות חרף העובדה שהביקוש להן ירד בשנה האחרונה בעקבות ירידה של מחירי הדלק.

הצעד של החברה מגיע כשבורה חיובית מאוד לתעשיית הרכב כולה ולעיר דטרויט בפרט, שכן בחודשים האחרונים הודיעו שתי יצרניות נוספות, פורד וג'נרל מוטורס, על כוונתן לסגור מפעלים ולפטר אלפי עובדים.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE