הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
זוועה: אם השליכה פעוט ממרפסת ואז קפצה, תינוקת נוספת נמצאה ללא רוח חיים
הרשויות בדרום קליפורניה מנסות לייחס מניע לאישה, שנפצע באורח קל בלבד. הפעוט שהושלך נפצע באורח בינוני, אך בסריקה שנעשתה בתוך הדירה נמצאה תינוקת עם סימני חבלה בראשה, והרופאים קבעו את מותה כעבור זמן קצר

הרשויות בעיר אפלנד (מחוז סן ברנרדינו) מנסות להבין מה גרם לאם צעירה להשליך את בנה הפעוט ממרפסת דירתם, ואז לקפוץ אל הקרקע. בסריקה שנעשתה בתוך הדירה נמצאה תינוקת ללא רוח חיים ומותה נקבע בבית החולים כעבור זמן קצר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת האירוע, הבוקר במחוז סן ברנרדינו (צילום: סי. בי. אס.)

 

תחילת האירוע בסמוך לשעה 11:30 בבוקר, אז התקבל דיווח במוקד החירום של משטרת אפלנד. כוחות רבים הוזעקו לבית הדירות בשד' נורת' וודג'ווד, שם הם גילו ילד כבן שנה אשר שכב על הבטון מתחת למרפסת. על גבי המרפסת עמדה אישה אשר קפצה כאשר הבחינה בכוחות השיטור.

שניהם, האם והפעוט, שרדו את הנפילה מגובה והועברו לבית החולים להמשך הטיפול. בשלב זה החליטו השוטרים לבצע סריקה בתוך הדירה מתוך תקווה שזה יביא לחשיפת רמזים על מניע אפשרי. שם, לתדהמתם, הם מצאו תינוקת בת כמה חודשים כשהיא מחוסרת הכרה. הוא הובהלה לבית החולים, אך הרופאים נאלצו לקבוע את מותה כעבור זמן קצר. התינוקת ככל הנראה סבלה מפציעות פנימיות ויתכן גם משבר בגולגולת, כך על פי סרן בלנקו ממשטרת אפלנד.

 

בית הדירות, הבוקר (צילום: פי. בי. אס.)

 

המשטרה עדיין נמצאת בבית הדירות וחוקרת את האירוע, מצבה של הפעוט מוגדר כבינוני ולא נשקפת סכנה לחייו ואילו מצבה של האישה הוגדר כקל. פרטים נוספים, לרבות שמה של האישה, לא פורסמו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE