הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חברי ארגון הפשע MS-13 שואפים לפגוע בשוטרים שחיים בלונג איילנד
מזכר של משטרת ניו יורק הזהיר שוטרים משלוש עיירות שחברי הכנופיה מעוניינים לפגוע בהם כדי לשפר את מעמדם ברחוב. המזכר ציין שחברי הארגון עורכים תצפיות על בתים פרטיים של שוטרים וקרא להם להיות עירניים

משטרת ניו יורק קיבלה דיווחים לפיהם חברי כנופיית MS-13 "מחפשים לפגוע" בשוטרים שמתגוררים בחלקים שונים של לונג איילנד, על מנת לבסס את מעמדם בכנופיה, כך מדווח הבוקר (רביעי) הניו יורק פוסט.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חברי ארגון הפשע MS-13 ממתין למשפט (צילום: רויטרס. למצולמים אין קשר לכתבה)

על פי מזכר שהגיע לידי העיתון, גורמים רשמיים בנפה 105 שבמזרח קווינס הזהירו שוטרים שהמחלקה קיבלה "איומים על אנשים בשירות" שחיים בברנטווד, סנטרל איסליפ ופאצ'וג, עיירות בלונג איילנד שממוקמות קרוב יחסית לתחומי העיר ניו יורק.

לפי המזכר, "המודיעין גילה שחברים של MS-13 מחפשים לפגוע בשוטרי משטרת ניו יורק... כדי לזכות במעמד ברחוב. חברים אלה עורכים תצפיות על בתי מגורים של אנשי השירות". המזכר קרא לשוטרים להיות עירניים, לשנות את השגרה שלהם ולשים לב לכלי רכב חשודים.

כנופיית MS-13 מורכבת ממהגרים ממרכז אמריקה, בעיקר מאל סלבדור. אף שבמשך תקופה ארוכה פעילותה התרכזה בלוס אנג'לס שבקליפורניה, בשנים האחרונות היא זכתה לאחיזה משמעותית בלונג איילנד ולא מעט מאירועי הפשע האחרונים בניו יורק מיוחסים לחבריה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE