הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"מעשה מביש של אנטישמיות": קריאות להסיר ציור קיר ממרכז העיר לוס אנג'לס
גוברים הקולות בקרב הרשויות בעיר להסיר את הציור, שהוקם כחלק מתערוכת אומנות בשם "לוס אנג'לס נגד מלחמה". הליגה נגד השמצה: "הציור חוצה כל גבול, קוראים להסירו באופן מיידי". דוברו של ראש העיר גרסטי: "בוחנים את כל הדרכים שבהן ניתן להסיר את הציור"

ציור קיר בו נראה מלאך המוות כשהוא עטוף בבגדים שעליהם צוייר מגן דוד, תוך כדי שהוא מחזיק בטיל ובתינוק מת, הוגדר ע"י ראש העיר אריק גרסטי כ"מעשה מביש של אנטישמיות".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הציור קיר שמעורר מהומה בלוס אנג'לס (צילום: הליגה נגד השמצה - סניף לוס אנג'לס)

 

רק בשעות הערב המאוחרות של יום שלישי גילה גרסטי על קיומו של הציור, כך על פי דוברו האישי אלכס קומיסאר. "למראות מסוג זה אין מקום בעירנו. ראש העיר גרסטי היה מאוד נסער כשגילה על קיומו באמצעות הרשתות החברתיות. אנחנו בוחנים את כל הדרכים החוקיות שבהן ניתן להסירו בהקדם", אמר קומיסאר.

 

 

הציור קיר מופיע על גבי בניין Vortex, היכל אירועים עצום במרכז העיר לוס אנג'לס. הסניף המקומי של הליגה נגד השמצה (ADL) פרסם באמצעות הטויטר את ההודעה הבאה: "ציור הקיר ב-Vortex LA חוצה כל גבול. אנו קיראים להסירו באופן מידי. Vortex הוא היכל אירועים שכביכול מקבל את כל חברי הקהילה בעיר, ולכן על הנהלת המקום להצטרף להודעת הגינוי שמציגה תמונות שנאה המעלות תחושה אנטישמית".

 

הציור קיר במלואו על רקע לוס אנג'לס (צילום: הליגה נגד השמצה - סניף לוס אנג'לס / Shutterstock)

 

מהיכל האירוע Vortex נמסר כי הציור קיים מספר שנים כחלק מתערוכת אומנות בשם "לוס אנג'לס נגד מלחמה", שהתייחסה לפיגועי 9/11.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE