הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חקירת תאונת הרכבת הקטלנית: המשטרה בודקת אם המכונית שנפגעה ברחה מזירת תאונה אחרת
פחות מיממה לאחר התאונה, שגבתה את חייהם של שלושת יושבי המכונית, ומשטרת ניו יורק סבורה שתאונת דרכים בין 3 מכוניות התרחשה דקות ספורות לפני האירוע הקטלני. בדיקה אישרה כי המחסום פעל בצורה תקינה

המכונית שעקפה מחסום וגרמה לתאונה הקטלנית ב-LIRR אמש ככל הנראה ברחה מזירת תאונה שהתרחשה דקות ספורות קודם לכן, כל על פי המשטרה המקומית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת האירוע, אמש בלונג איילנד (צילום: איי. בי. סי. 7)

 

כזכור, אמש התנגשו שתי רכבות שונות במכונית, תאונה שהובילה למותם של שלושת הנוסעים. מעבר לכך, אחת הרכבות ירדה מהפסים והתנגשה ברציף. 

פטריק ריידר, מפקד המשטרה במחוז נאסאו, מסר כי "המכונית ניסתה לעבור את המחסום לפני שהרכבות הגיעו" כאשר אירעה התאונה בסביבות השעה 7:30 בערב יום שלישי. עוד מסר כי "אחת הרכבות, זו שעשתה את דרכה לעבר מנהטן, נסעה במהירות גבוהה והיו על גביה כ-200 נוסעים בעת התאונה. היא פגעה ברציף שעשוי מבטון ונעצרה כעבור כ-100 רגל", הוא אמר.

 

זירת האירוע, אמש בלונג איילנד (צילום: אן. בי. סי. 4)

 

כעת, חוקרי המשטרה מנסים לאתר את שני בעלי המכוניות היו מעורבים בתאונה עם המכונית שנפגעה. שלושה מן הפצועים עדיין מאושפזים בבית החולים כאשר שניים מתוכם מוגדרים כפצועים במצב קשה, לרבות נהג הקטר שנלכד תחת ההריסות. 

מוקדם יותר היום, המושל קואמו דרש "חקירה מלאה ויסודית" של האירוע. פיליפ אנג, נשיא חברת הרכבות LIRR, מסר שלא התרחשה תקלה כלשהי במחסום: "השער ירד והאורות הבהבו, את זה אנחנו יודעים לומר בוודאות. עדי ראייה אמרו שהנהג עקף את השער", הוא אמר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE