הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חבר הקונגרס מפלורידה חשוד שאיים על מייקל כהן ערב עדותו
לשכת עורכי הדין במדינה קיבלה תלונות על הציוץ של מאט גץ שרמז כי כהן מנהל רומנים מהצד ופתחה בהליך שעשוי להסתיים בשלילת רישיונו. גץ: "לא ראיתי דבר כזה"

לשכת עורכי הדין בפלורידה פתחה בחקירה נגד חבר הקונגרס מאט גץ בחשד שהפר את כללי האתיקה המקצועיים כשאיים על מייקל כהן לפני עדותו בועדת הפיקוח של הקונגרס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


התנצל והבהיר כי לא התכוון לאיים. מאט גץ (צילום: AP)

על פי הפרסום באתר דיילי ביסט, הלשכה האחראית על מתן רישיונות עריכת דין בפלורידה לא סיפקה פרטים בנוגע לחקירה הפנימית נגד גץ, שהוא עורך דין מורשה. פרקליט הלשכה, צ'אק יוז, אישר כי נפתחה חקירה בעקבות תלונה שהתקבלה מחוץ ללשכה.

האיומים לכאורה שפרסם גץ ושעומדים במוקד החקירה הנוכחית פורסמו אתמול בטוויטר, יום לפני עדותו הנפיצה של מייקל כהן בקונגרס. גץ נחשב אחד התומכים הגדולים של טראמפ בתוך המפלגה הרפובליקנית וככזה מצא לנכון לתקוף את כהן בעקבות פרסום תמצית עדותו אמש. באחד הציוצים שפרסם אתמול ושהספיק למחוק מאז פנה גנץ לכהן וכתב: "היי מייקל כהן, האם אשתך וחמך יודעים על החברות שלך? אולי הלילה יהיה זמן טוב בשביל השיחה הזאת. אני תוהה אם היא תשאר נאמנה כשאתה בכלא. היא עומדת לגלות הרבה..."

 

האיום לא עבד. מייקל כהן בקונגרס (צילום: שיקגו טריביון)

מאוחר יותר התנצל גץ ואמר כי בניגוד למה שרבים חושבים הוא לא התכוון לאיים. בתגובה לידיעה על החקירה בדיילי ביסט מסר כי "לא ראה דבר כזה". כמה עורכי דין שרואיינו לדיווח טענו כי לדעתם יש בציוץ איום על עד שכן יש בו כדי לרמוז שמשהו רע קרה לרעייתו של כהן.

על פי תקנות לשכת עורכי הדין בפלורידה, אם הועדה הרלוונטית קובעת כי התנהגות מסוימת מהווה הפרה של כללי האתיקה, לעורך הדין המואשם יש 15 ימים להשיב לתלונה נגדו. בהמשך, הגורמים הרלוונטיים בלשכה שוקלים את ההאשמות ואת המענה להן ומעבירים את המלצותיהם, ככל שישנן כאלה, לבית המשפט העליון של המדינה שבסמכותו להטיל סנקציות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE