הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לא מנצלת את המין שלהם: אריאנה גרדנה מכחישה שהיא מנצלת את קהילת הלהט"ב
הזמרת מגיבה לטענות לקראת הופעתה באירועי הגאווה במנצ'סטר, אנגליה, לפיהן היא סטרייטית ולא מייצגת את הקהילה

מאז ההכרזה על הופעתה של אריאנה גרנדה (25) בפסטיבל הגאווה במנצ'סטר, אנגליה, לכמה מעריצים יש בעיה עם חוסר הייצוג של הג'נדר שלהם ועם המחיר הגבוה של הכרטיסים להופעה. אחד מהם צייץ בטוויטר, כי "אריאנה עומדת בראש מצעד הגאווה בזמן שהיא סטרייטית (ככל הידוע לנו)... היא מכפילה את מחיר הכרטיסים... זה מריח לי כמו ניצול של קהילת הלהט"ב".

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




כותב התגובה אמר שהוא לא מפנה את הביקורת כלפי גרנדה אלא כלפי המארגנים. עם זאת, הציוץ שלו קיבל מעל ל-61,000 לייקים ומשכה את תשומת לבה של הזמרת. "אני לא יכולה להשפיע על תמחור הכרטיסים, המארגנים של מצעד הגאווה במנצ'סטר קובעים את התעריפים האלה והם בעיקר מחוץ לשליטתי", הסבירה ארי.

לגבי הטענה על כך שארי לא מייצגת את קהילת הלהט"ב, היא אומרת שהיא מבינה את החשש שלהם, אך היא "לא מעוניינת להפוך לגיבורה של הקהילה או לפנים של התנועה לזכויות הלהט"ב. אני רק רוצה להעלות מופע שיגרום למעריצים שלי להרגיש מיוחדים ונערצים. זה כל מה שאני רוצה לעשות".

גרנדה ציינה עוד, כי "במשך השנים אירועי הגאווה הפכו לנחשבים ולמבוקשים ביותר בקרב אמנים ממגוון מגדרים, בהם גם אמנים בני ברית סטרייטים, כגון שר וקיילי מינוג. אני חושבת שיש לנו מקום לדבר על הנושאים האלה בלי להשוות בין הופעה לקהל הלהט"ב לבין ניצול של הקהילה".



גרנדה המשיכה בתגובתה וכתבה, שיש לה קשר חזק לקהילת הלהט"ב ולמנצ'סטר ושהיא רק רוצה "לחגוג ולתמוך בקהילה הזו, בלי קשר לזהות המינית שלי או לאופן בו אנשים מתייגים אותי".

כזכור, הקשר של ארי לעיר הצפונית התהדקו מאז אירוע הטרור שאירע בקונצרט שלה, שנערך בעיר בחודש מאי, 2017. מחבל מתאבד הרג 22 בני אדם. חודשיים לאחר מכן, היא שבה להופיע בעיר בקונצרט הצדקה, One Love Manchester.   

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE