הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
וולמרט נפטרת מה"מברכים", והעובדים בעלי המוגבלויות חוששים לעתידם
החברה משנה את תפקידם של העובדים שנמצאים בכניסה למאות סניפי הרשת ומברכים את הלקוחות שנכנסים. התפקיד החדש יכלול עבודה מאומצת שלא כל העובדים יכולים לבצע

רשת וולמרט מתכננת להיפטר מה"מברכים" שנמצאים בכניסה למאות סניפים של החברה ברחבי הארץ, ומעוררת חשש בקרב עובדי החברה המתמודדים עם מוגבלויות שונות. העובדים טוענים כי הם מקבלים יחס לא הוגן מהרשת שמנסה להציג עצמה כתומכת בקהילה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


העובדים מפחדים שלא תהיה להם עבודה (צילום: Shutterstock)

וולמרט הודיעה לעובדים המברכים בשבוע שעבר כי ייתכן והמשרה שלהם תימחק בסוף חודש אפריל טובת תפקיד "אירוח לקוחות", עם יותר דרישות פיזיות. כדי לעבור לתפקיד החדש, העובדים יהיו חייבים להיות מסוגלים להרים חבילות במשקל של 25 פאונד, לטפס על סולמות ולעמוד למשך זמן רב.

ההודעה הפתיעה עובדים רבים שסובלים ממוגבלויות שונות. עבורם, תפקיד ה"מברך" העניק הכנסה, מקור לגאווה וחיבור לקהילה. כעת, המעסיק הפרטי הגדול ביותר באמריקה עומדת בפני מחאה ציבורית במהלכה התאספו מפגינים מחוץ לסניפי החברה כדי למחות על השינוי הצפוי.

החברה אמנם הודיעה כי היא פועלת כדי להציב את העובדים בעלי המוגבלות בתפקידים שונים, אך העובדים עדיין מודאגים. תרזה סורס, בת 81 שסובלת מכשל לבבי אמרה כי היא זקוקה נואשות לעבודה כדי לשלם על תרופות ומשכנתא. סורס, מפלורידה, עובדת ברשת כבר 18 שנה. היא אמרה שהמנהל שלה הודיע לה כי לא נפתחות משרות חדשות שמתאימות עבורה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE