הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"תלמדו לאהוב את עצמכם והירידה במשקל היא רק תופעת לוואי של התהליך"
ישראלים מספרים על החיים בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות: טלי גולן, אטלנטה, ג'ורג'יה. בארה"ב 14 שנים

"הגעתי לניו יורק בתור אופר, ישר אחרי השירות הצבאי בשנת 1999, והתאהבתי בניו יורק וכל מה שהיה לה להציע לבחורה כמוני שתמיד מחפשת ריגושים והפתעות. חזרתי לארץ אחרי שנה ולמדתי סיעוד עם ידיעה מראש שאני חוזרת להגשים חלום- לחיות במנהטן ולעבוד בתור אחות. בשנת 2005 הגשמתי את החלום וחזרתי לארה"ב. חייתי בהארלם בניו יורק. כבשתי את ניו יורק במלוא מובן המילה, ואחרי שנולדה הבת שלי סדרי העדיפויות השתנו, ועברנו לאטלנטה לפני 5 שנים.

הייתי ילדה שמנה שלא יכלה למצוא בגדים במידה שלי בישראל. גדלתי בתקופה שלהיות שמן זה גזר דין מוות. כשהגעתי לארה"ב פתאום ראיתי שאפשר להתלבש יפה ולקנות ג’ינסים ושמלות ואפילו בגד ים במידות גדולות. התחלתי לקבל ולאהוב את עצמי במשקל של מעל 100 קילו, אבל מאז שהתחלתי את השינוי אצלי בראש של קבלה והערכה עצמית המשקל התחיל לנשול ממני. היום, אחרי כמעט 20 שנה, אני מאד רחוקה ממשקל ה- 100 קילו. זה תמיד המסר שלי לכל מי שרוצה לרדת במשקל. תלמדו לאהוב את עצמכם ולהעריך את הטוב שבכם והירידה במשקל היא רק תופעת לוואי של התהליך.

כיום אני עובדת בתור Family Nurse Practitioner ומאד אוהבת את העבודה והעזרה שלי לקהילה במתן טיפול רפואי ומניעתי לכל גיל. אני עובדת גם כיועצת עצמאית בחברת Arbonne International חברה שמשווקת מוצרי בריאות ללא חומרים משמרים או רעלים. בתור יועצת אני מעלה את המודעות בקהילה לצריכת מוצרים יום יומיים כמו טיפוח העור, איפור ותזונה לכל גיל על ידי שימוש במוצרים בטיחותיים, ובכך גם מלמדת איך לחסוך כסף, ואף לעשות כסף אם חפצים בכך.

מאד חשוב לקרוא את התוויות על כל מוצר שאנחנו קונים ומשתמשים, לא רק תוויות של אוכל. מה שהכי מחמם לי את הלב שלקוחות ומטופלים שלי עושים שינוי משמעותי ומקדמים את הבריאות שלהם, ורואים תוצאות כמו ירידה במשקל או הפחתת כמות התרופות עם הזמן ללחץ דם או סכרת, או פחות דיכאון או כאבים. עוד דבר שמחמם לי את הלב זה לראות שעזרתי ליצור מקומות עבודה ולעזור למשפחות על ידי הרחבת העסק שלי ושלהם. Www.taligolan.arbonne.com".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

מה את הכי אוהבת בארה"ב?

אין ספק שארה"ב היא ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות במלוא מובן המילה. מה שכן, לא כולם מנצלים את זה לטובתם. ההצעה שלי - תתחילו לנצל את זה כי זה לא מובן מאליו.

מה את הכי לא אוהבת בארה"ב?

פוליטיקה. לא נראה לי שזה המקום להרחיב.

מה מבחינך הדבר השונה ביותר בין ישראל לארה"ב?

בישראל יש לאנשים לב חם. גם אם נקלל בכביש ונריב על התור בסופר, כשזה מגיע למצב שמישהו צריך עזרה ברחוב כל ישראלי יקפוץ ויעזור. בארה"ב אנשים יותר מנומסים, אבל כשזר צריך עזרה רבים מהם יתעלמו, ישפילו עיניים וימשיכו בדרכם.

למה את הכי מתגעגעת בארץ?

למשפחה שלי, לחברים שלי ולים.

למה את הכי פחות מתגעגעת אליו בארץ?

לעשן הסיגריות בכל מקום.

מה הכי ישראלי בעיניך?

ג'ינס, גופייה לבנה עם כפכפי אצבע.

איפה שירתת בצבא?

שירתתי במחווה אלון. הייתי מ"כית בנים ומ"מית חוויה של פעם בחיים. הייתי מפקדת על חיילים ממעמד סוציו-אקונומי נמוך. חלקם לא סיימו 12 שנות לימוד, ורובם לא רצו להתגייס. מוטיבציה אפס. בעיקר כשאישה אומרת להם מה לעשות כל היום. למדתי המון על עצמי ועל האחר. הייתי צריכה לגשר בין קשיחות והבנת הצרכים המיוחדים שלהם. אחרי תפקיד כזה אתה מבין שבסופו של יום כל בני האדם שווים ואסור לנו לשפוט את האחר רק על פניו. למדתי שלכל התנהגות הסוטה מהנורמה יש שורש שממנה ההתנהגות הזו נובעת, ואסור לנו לשפוט.

איזו עיר הכי אהובה עליך בישראל?

אני אוהבת את חיפה, העיר בה גדלתי. מבחינתי זו עיר מעורבת מבחינה עדתית עם ים מדהים, מסעדות מעולות ונוף מהסרטים.

איזה חפץ יש לך מזכיר לך יותר מכל את ישראל?

יש לי פינג'ן שקניתי בארץ לקפה שחור, וכל פעם שאני מכינה קפה שחור אני נזכרת בישראל. 

איפה את רואה את עצמך עוד 10 שנים?

בפנסיה מוקדמת על קו ישראל ארה"ב. מטיילת בעולם עם בעלי והילדים.

איזו מילה בעברית את הכי אוהבת?

המילה שאני הכי אוהבת בעברית זה שלום. כשאני מסבירה לאנשים מה המשמעות זה כיף להסביר שיש למילה משמעויות שונות וחיוביות: peace וגם Hello. 

איזו מילה בעברית את הכי שונאת?

המילה שאני הכי לא אוהבת זה "זה". יש לישראלים נטייה להגיד "״תביאי את זה", "אני הולך לזה" וכדומה. זה מחרפן לפעמים כי אי אפשר להבין מה הם רוצים.

חופשה מומלצת (בארה"ב):

New York City.

מסעדה מומלצת בעיר המגורים (בארה"ב):

Hovan Brookhaven - בעל הבית מקסים והאוכל טעים טרי אבל לא כשר. הוא מביא תבלינים מנצרת.

מסעדה מומלצת בישראל:

אחת המסעדות שאני ממש אוהבת זו מסעדת הבוקרים בכניסה לחיפה. אין מצב שהאוכל לא טוב. האווירה מגניבה ותמיד כיף לחזור.

מה מבחינתך המאכל הכי ישראלי?

המאכל הכי ישראלי זה במבה. 

מה החטיף הישראלי האהוב עלייך ביותר?

החטיף הכי אהוב עליי זה פסק זמן וש...יהיה...קר!!!

טיפ לישראלי המתחיל באמריקה?

תבוא בראש פתוח בלי סטיגמות וגישה חיובית, ותמשוך אלייך את האנשים הנכונים.

 

 

99% לא
1% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE