הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוק פרי אושפז בעקבות אירוע מוחי ביום שבו נודע שתופק עונה נוספת של "בוורלי הילס 90210"
כוחות ההצלה הגיעו לביתו של פרי בשכונת שרמן אוקס בשעות הבוקר ופינו אותו לבית החולים. באתר הרכילות TMZ דווח שהוא "עבר שבץ מוחי חמור". חבריו לסדרה המיתולוגית העלו פוסטים לרשתות החברתיות בהם הם מבקשים להתפלל להחלמתו

שחקן הטלוויזיה לוק פרי, כוכב הסדרה "בוורלי הילס 90210", אושפז מוקדם יותר היום בבית החולים לאחר שעבר אירועי מוחי, כך אישרו נציגים של פרי. ההודעה על אשפוזו מגיעה באותו היום שבו אישרה רשת פוקס שהיא מחדשת את צילומי הסדרה המיתולוגית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לוק פרי, בשנה שעברה בלוס אנג'לס (צילום: AP)

 

בסביבות השעה 9:40 בבוקר (שעון מקומי) התקבל דיווח במוקדם החירום 911 על אירוע חירום רפואי בביתו של לוק פרי בשרמן אוקס. כאמור, נציגיו של פרי מאשרים את אישפוזו, אולם הם לא מוכנים להיכנס לפרטים בנוגע למצבו ומה הוביל לאשפוז. באתר הרכילות TMZ דווח שפרי "עבר שבץ מוחי קשה ביותר", ושהוא "מורדם ומונשם".

פרי בן ה-52 מככב כיום בסדרה "ריברדייל" לאחר שהתפרסם בתחילת שנות ה-90 בזכות העובדה שגילם את דילן מקיי בסדרה "בוורלי הילס 90210". כאמור, ערוץ הטלוויזיה פוקס פרסם מוקדם יותר היום שבכוונתו להפיק שישה פרקים נוספים של הסדרה, פרקים שאמורים לעלות לשידור כבר בקיץ הקרוב.

כוכבי הסדרה, איאן זירינג ושאנן דוהרטי, העלו לרשתות החברתיות פוסטים ובהם ייחלו החלמה מהירה לחברם הטוב: "אין מילים לתאר את מה שליבי מרגיש. בואו נתפלל שהוא יתאושש במהירות", כתב זירינג באינסטגרם.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE