הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דרום קליפורניה: בן 21 נעצר לאחר שתקף מינית בת 12 שהכיר בטינדר
במשך קרוב ל-8 חודשים תיקשרו השניים ביניהם כאשר הילדה הצעירה התחזתה לבת 19. לאחר שסיפרה את האמת בנוגע לגילה, הדבר לא הניא את שון ריקרד בן ה-21. הילדה הצעירה סיפרה על התקיפה שעברה לאיש צוות ביה"ס, דבר שהוביל לפתיחת חקירה. השבוע הוא נעצר לאחר שסוכן סמוי "קבע עמו מפגש". צפו ברגעי המעצר

שון ריקרד בן ה-21 נעצר מוקדם יותר השבוע בידי משטרת סנה אנה, וזאת לאחר שהואשם בתקיפה מינית של ילדה בת 12, אותה הכיר באמצעות אפליקציית ההיכרויות טינדר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החשוד בתקיפה מינית של בת 12, שון ריקרד (צילום: משטרת סנטה אנה / Shutterstock)

 

מוקדם יותר השבוע הוזעקו שוטרי משטרת סנטה אנה אל חטיבת ביניים בעיר לאחר שהילדה הצעירה פנתה ליועצת בית הספר וסיפרה שעברה את התקיפה. לחוקרים היא סיפרה שהכירה את ריקרד בטינדר תוך כדי שהיא סיפרה לו שהיא בת 19. השניים שמרו על קשר רציף במשך קרוב לשמונה חודשים כאשר בסיומם חשפה הילדה את גילה האמיתי. על פי רב"ט אנתוני ברטנייה ממשטרת סנטה אנה, "חשיפת גילה האמיתי לא הניאה אותו".

על פי דוח המעצר של ריקרד, ביום שני האחרון הוא אסף אותה במכוניתו ותקף אותה מינית בחניון בעיר. כאשר החוקרים גילו שריקרד והילדה מתקשרים באמצעות אפליקציית סנאפצ'ט, בלש סמוי החל לשוחח עם החשוד תוך כדי שהוא מתחזה לילדה הצעירה. ריקרד שלח סרטון אינטימי באמצעות האפליקציה ואז "הסכים להיפגש שוב במטרה ברורה לקיים יחסי מין".

 

רגעי המעצר כפי שתועדו ע"י בלשי משטרת סנטה אנה (צילום: משטרת סנטה אנה)

 

בהמשך הערב, ריקרד הגיע למקום המפגש באנהיים. במקום לראות את הילדה, מספר בלשים זינקו עליו ועצרו אותו. על פי דוח המעצר, הוא הודה שידע שמדובר בילדה בת 12, ואף הודה שמטרת המפגש הייתה לקיים יחסי מין עמה. הוא נעצר, וביהמ"ש קבע לו שחרור בערבות בגובה 100 אלף דולר. מעבר לכך, עליו להתרחק מקטינים, לרבות הילדה המדוברת, עד תום ההליכים נגדו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE