הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סוף סוף: טסלה מוכרת דגם 3 ב-35 אלף דולר; נאלצת לפתוח בקיצוצים
כבר לפני שלוש שנים הבטיח היזם אלון מאסק שהחברה שלו תמכור מכוניות חשמליות במחיר הזה. כעת הוא סוגר חנויות ומעביר את הרכישה לרשת בלבד

כמעט שלוש שנים אחרי שאלון מאסק הבטיח את זה, מחיר מכונית טסלה ירד סוף סוף ל-35 אלף דולר. אתמול (חמישי) השיקה החברה את מודל 3 “Standard Range” סדאן במחיר של 35 אלף דולר לפני הטבות מס. מדובר בסכום נמוך בהרבה ממחיר הכניסה הקודם של המכונית -42 אלף דולר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מאסק הצליח לקיים את הבטחתו. טסלה דגם 3 (צילום: Shutterstock)

לטסלה החדשה יש טווח נסיעה של 220 מייל, ומהירות מירבית של 130 מייל לשעה. תמורת אלפיים דולר נוספים, תוכלו לרכוש דגם מעט משופר יותר, עם עיצוב פנימי פרימיום, טווח של 240 מייל ומהירות מרבית של 140 מייל בשעה.

הרכב במחיר הנמוך הוא "משהו שאנחנו עובדים עליו מאז הקמת החברה", אמר מאסק לכתבים אתמול בשיחת ועידה. "זו מכונית מדהימה", אמר מאסק.

אם המחיר סקרן אתכם, כדאי שתדעו שלא תוכלו לרכוש את הדגם הזה בחנויות. טסלה הודיעה כי היא העבירה את כל שירות המכירות שלה לרשת, והיא אף תסגור כמה חנויות שלה. החנויות שיישארו יהפכו לגלריות ולמרכזי מידע.

בסופו של דבר, המהלך הזה גם יוביל לקיצוצים, ציין מאסק. "אין לנו שום דבר אחרת להשיג את התקציבים לייצרוה מכונית המכונית הזאת ולהישאר ברי קיימא", אמר מאסק, "המעבר למכירה ברשת בלבד יכולה לחסוך לנו 5-6 אחוזים".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE