הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שם נוסף בקלחת המרוץ למועמדות הדמוקרטית ב-2020: ג'יי אינסלי
מושל מדינת וושינגטון מאז 2013, שהוביל אותה בשנים של פריחה כלכלית, מצטרף לרשימה הארוכה של הדמוקרטים ששואפים לנצח את טראמפ ב-2020. בראש סדר העדיפויות:

מושל מדינת וושינגטון, ג'יי אינסלי הדמוקרט, הודיע כי יתמודד על המועמדות הדמוקרטית לנשיאות בבחירות 2020.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אביר איכות הסביבה, דור חמישי בוושינגטון. ג'יי אינסלי (צילום: AP)

אינסלי, 68, חבר קונגרס לשעבר, הוא דור חמישי לתושבי וושינגטון ומכהן כמושל מאז 2013. בשנים אלה ראתה וושינגטון צמיחה כלכלית משמעותית, עם חברות הייטק מובילות ואמזון בראשן שהתרחבו ויצרו עשרות אלפי מקומות עבודה. גם יצרנית המטוסים בואינג שבסיסה בוושינגטון משגשגת בשנים האחרונות.

בהודעתו על ההצטרפות למרוץ אמר אינסלי כי הוא מתכוון לשים את איכות הסביבה ושינויי האקלים בראש סדר העדיפויות שלו: "המשימה הבאה של ארצנו חייבת להיות התמודדות עם האתגר הדחוף ביותר של זמננו – הבסת שינויי האקלים. המשבר אינו עוד רק טבלה או גרף. ההשפעות מורגשות בכל מקום".

אינסלי מצטרף למה שכבר עכשיו הוא מרוץ צפוף במיוחד על הזכות לנסות להביס את הנשיא המכהן דונלד טראמפ בבחירות שתיערכנה בעוד יותר משנה וחצי. עד כה הודיעו על התמודדותם הסנאטורים קמאלה האריס מקליפורניה, קורי בוקר מניו ג'רזי, אליזבת' וורן ממסצ'וסטס, קריסטן גיליבראנד מניו יורק, ברני סנדרס מורמונט ועוד כמה שמות מוכרים פחות. לאלה יש להוסיף את סגן הנשיא לשעבר ג'ו ביידן ואת ראש עיריית ניו יורק לשעבר מייקל בלומברג שעשויים להתמודד גם כן.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE