הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לא Go ולא Whole Foods: אמזון מתכננת לפתוח רשת צרכניות חדשה
בלוס אנג'לס הולך להיפתח הסניף הראשון של הרשת, שעדיין לא זכתה לשם. היא לא צפויה להתחרות ב-Whole Foods, ששייכת גם היא לענקית הקמעונאות המקוונת

אמזון מתכננת לפתוח רשת של חנויות מצרכים ברחבי ארצות הברית כבר השנה. כך פורסם שלשום (שישי) בוול-סטריט ג'ורנל. על פי הפרסומים, הרשת החדשה, ששמה עדיין לא נקבע, תהיה שונה מרשת Whole Foods Market, שנמצאת גם היא בידי אמזון. המחירים צפויים להיות נמוכים יותר מהרשת שממותגת כאיכותית ויקרה, וסל המוצרים ברשת החדשה צפוי להיות רחב הרבה יותר ממנה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אם החברה תשכפל את Go, זו תהיה הצלחה בטוחה (צילום: Shutterstock)

על פי הדיווח, הסניף הראשון של הרשת החדשה ייפתח בלוס אנג'לס. פתיחת הרשת בא ברקע סגירת מותג 365 של רשת Whole Foods. הרשת 365, שחוגגת שלוש שנים להיווסדה, נועדה לשרת קונים שמחפשים מוצרים זולים. במהלך השנה הקרובה יהפכו חנויות הרשת לחלק מרשת Whole Foods.

"המחירים של Whole Foods הולכים ויורדים, אז לא היה הגיוני לשמור את המותגים נפרדים", מסביר אנתוני שוקומבה, אנליסט בחברת לופ שוקי הון. הוא הוסיף כי אם אמזון תשכפל את סניפי Go האוטומטיים, זאת תהיה הצלחה גדולה. לדבריו, חוויית הקניות ברשת האוטומטית "נוחה מאוד".

על פי הדיווח, במקביל ללוס אנג'לס, החברה נמצאת בדיונים להקמת סניפים של הרשת בשיקגו, בפילדלפיה, בסן פרנסיסקו, בסיאטל ובוושינגטון הבירה. לאחר הפרסום עלו מניות החברה בשני אחוזים במהלך המסחר ביום שישי. מנגד, מניותיהן של רשתות שיווק גדולות ירדו בעד קרוב לחמישה אחוזים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE