הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חשש: האם התקף השבץ המאסיבי השאיר את לוק פרי בתרדמת?
בעוד שבני משפחתו מסרו שהוא בתרדמת, המנהל האישי שלו הכחיש זאת ומסר, כי פרי נמצא תחת השגחה רפואית ומקבל מינונים גבוהים של תרופות 

בדיוק ביום בו התבשרנו על שובה של הסדרה המיתולוגית, בוורלי הילס 90210, השחקן, לוק פרי (52), הלא הוא דילן בסדרה, לקה בהתקף שבץ מוחי. פרי הובהל לבית החולים לאחר התקף שבץ קשה. מצבו של פרי עדיין לא ברור. בעוד שבני משפחתו מסרו שהוא נמצא בתרדמת, המנהל האישי שלו הכחיש זאת. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




הדיווחים שעקבו אחר מצבו של פרי במהלך סוף השבוע עולה, כי הפרמדיקים הגיעו לביתו של פרי, בשרמן אוקס, הוא היה בהכרה ושוחח עמם, אך מצבו התדרדר והוא הובהל לבית החולים. בשיחת הטלפון שהגיעה לשירותי ההצלה דווח על מישו שסובל משבץ מוחי ופרי הועבר לבית החולים הסמוך. המנהל האישי של השחקן מסר, כי הוא נמצא כעת בבית החולים תחת השגחה ומקבל מינונים גבוהים של תרופות.



המשבר הרפואי של פרי הגיע בדיוק ביום בו הודיעו ב"פוקס" על שובה של הסדרה בזכותה התפרסם פרי, כשגילם את דילן מקיי, בשנות ה-90. בעוד שהשחקנים האחרים שהשתתפו בסדרה המקורית, הלא הם ג'ני גארת', איאן זירינג, ג'ייסון פרסטלי, בריאן אוסטין גרין, טורי ספלינג וגבריאל קרטריס, צפויים להשתתף גם בזו שתחזור למסכים, פרי לא חתם על הסכם השתתפות.

עד למשבר הבריאותי, גילם פרי את אביו של ארצ'י (פרד אנדרוז) בסדרה "ריוורדייל", ואף השתתף לאחרונה בצילומים של כמה פרקים בלוס אנג'לס.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE