הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מוות מזעזע במרילנד: בת 11 מואשמת בהריגת פעוט בן שנה בכוונה תחילה
פקסטון דייוויס בן השנה הושאר אצל ידידת המשפחה להשגחה. היא נתנה לבתה להשגיח על הפעוט - ויצאה מהבית. בזמן הזה, הילדה עשתה את הנורא מכל

ילדה בת 11 ממרילנד מואשמת במותו של תינוק בן שנה. על פי המשטרה, התינוק נהרג כתוצאה מ"פציעות חמורות" שהוא ספג בזמן שהיה תחת השגחתה. כתב האישום נגד הילדה הוגש שלשום (שישי), לאחר שהיא הודתה בתקיפת התינוק.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


במשטרה לא מצליחים להבין מה גרם לילדה לפגוע בפעוט (צילום: Shutterstock)

ביום ראשון הובהל פקסטון דייוויס בן השנה לבית החולים לילדים בוושינגטון, שם דיווחו אנשי הצוות הרפואי על פציעותיו של הילד למשטרת מחוז פרינס ג'ורג'. דייוויס סבל מ"פציעות חמורות בפלג גופו העליון", והוא מת מפצעיו ביום חמישי.

מפקד מחלקת החקירות הפליליות במשטרה המקומית, בריאן ריילי, אמר כי דיוויס הושאר בהשגחתה של ידידת המשפחה. אמה של הנאשמת עזבה את בתה עם דייוויס הפעוט לבדם.

"החקירה שלנו גילתה כי האחראית למעשה, במקרה הזה ילדה בת 11, הייתה האחראית היחידה לבן השנה. כאשר הבלשים שלנו תשאלו אותה, היא הודתה כי היא תקפה את פקסטון", אמר ריילי. הוא הוסיף כי הפעוט נהרג מאוחר יותר בשל פציעותיו החמורות. לדבריו, הנערה מואשמת במעשים כקטינה, בהתאם לחוק.

במשטרה עדיין לא יודעים מה גרם לילדה לפגוע כך בדייוויס הקטן. "אני באמת לא יודע איזה מניע יש למצב כזה, שבו בת 11 פוגעת בכוונה תחילה בבן שנה".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE