הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
15 שנות מאסר לצעירה שתקפה קשיש בלוס אנג'לס
לקישה ג'ונס תקפה באלימות ובגזענות את רודולפו רודריגז שצעד לתומו ברחוב. היא הודתה במיוחד לה ותיכנס לתקופה ארוכה מאחורי סורג ובריח

תושבת לוס אנג'לס נשלחה השבוע (חמישי) ל-15 שנות מאסר בעקבות תקיפה של בן 92, שתועדה ופורסמה ברשתות החברתיות. לקישה ג'ונס, 30, הודתה בחודש דצמבר באשמה בהתעללות בקשיש.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רודריגז לאחר התקיפה האלימה (צילום: סקרמנטו בי)

תביעה טענה כי ג'ונס היכתה בפראות את רודולפו רודריגז בפניו עם לבנה ב-4 ביולי, בזמן שהוא הלך לתומו ברחוב. על פי התביעה, הקשיש לא עשה דבר כדי לעורר את התקיפה הקשה. רודריגז אושפז בבית החולים המקומי.

נראה כי האירוע החל כאשר רודריגז הלך לתומו ברחוב, כאשר בטעות התנגש בילדה קטנה. אמה של הילדה התפרצה, דחפה אותו לרצפה והלמה בראשו בלבנה.

ארבעה גברים שהיו במקום הצטרפו לג'ונס והיכו את רודריגז יחד איתה. בזמן הזה קראה ג'ונס לעבר רודריגז "תחזור לארץ שלך!", ו"מה אתה עושה כאן?". התקיפה תועדה במצלמתו של עובר-אורח שהזעיק את המשטרה. רודריגז, השוהה בארה"ב באופן חוקי אגב, סבל מלחי שבורה ושתי צלעות שבורות, והוא ממשיך להיות מאושפז.

לאחר שהתקיפה פורסמה ברשתות החברתיות ובכלי התקשורת, נפתח קמפיין מימון המונים באתר GoFundMe כדי לשלם את הוצאותיו הרפואיות של רודריגז.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE