הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לא יתקיימו היום לימודים בניו יורק בשל השלג הכבד, מזג האוויר החריג יימשך עד יום שישי
התפוח הגדול התכסה בלבן, וראש העירייה הודיע שבתי הספר לא ייפתחו, וגם לא יהיו פעילויות שלאחר שעות הלימודים. "זה מזג אוויר של סוף ינואר, לא תחילת מרץ"

בתי הספר בעיר ניו יורק לא ייפתחו היום (שני) בעקבות השלג הכבד, והציבור נערך לכבישים חלקים, מדרכות לא עבירות ומזג אוויר חורפי ומושלג בתפוח הגדול. ראש העירייה דה בלאזיו הודיע אמש על סגירת בתי הספר, כמו גם על ביטול כל הפעילויות שלאחר שעות הלימודים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לא יהיו היום לימודים. ניו יורק בשלג (צילום: Shutterstock)

מוקדם יותר אתמול, נציב שירותי החירום ג'וזף אספוזיטו אמר "אני חושב שהזמן הכי קריטי יהיה שעת העומס של בוקר יום שני. בגלל זה אנחנו קוראים לאנשים להתרחק מהדרכים". לאחר השלג הכבד, רוחות במהירות של 25 מייל לשעה צפויות לנשוב ברחבי העיר, והן יגרמו ל-40 המעלות להרגיש כמו 20. לאחר מכן, טמפרטורות נמוכות צפויות להישאר בעיר עד יום שישי.

היום הקר ביותר השבוע בניו יורק צפוי להיות ביום רביעי, כשהטמפרטורה הגבוהה בו צפויה להיות לא יותר מ-26 מעלות. הממוצע של הזמן הזה בשנה הוא 45 מעלות. כך הודיע חזאי Accuweather דן פידינובסקי. "הולך להיות קור חריג לעונה", אמר, "אלה טמפרטורות שאנחנו מצפים להם בסוף ינואר, ולא בתחילת מרץ". אזהרת סופה פורסמה אתמול בשעה 1 בצהריים, והיא בתוקף עד הבוקר.

בתוך כך, לפחות 23 בני אדם נהרגו בעת שסופות טורנדו גדולות והרסניות השתוללו ברחבי דרום-מזרח אלבמה, סמוך לגבול פלורידה אתמול. מקרי המוות אירעו במחוז לי, בגבול אלבמה-ג'ורג'יה. לא נמסרו פרטים על ההרוגים, למעט העובדה כי חלקם ילדים, אולם סוכנות ניהול מצבי החירום של מחוז לי שבאלבמה מסר כי עיקר הנזק אירע בעיירה בורגרד, שם אושרו שני מקרי מוות.

12 מן ההרוגים היו באזור כחמישה מייל מדרום לעיירה אופליקה (גם היא במחוז לי). המחוז נחבט על ידי שתי סופות טורנדו נפרדות תוך פחות משעה. בחדשות NBC הוסבר כי מדובר בסופות טורנדו מסוג נדיר יותר, שבניגוד לדימוי הפופולרי של משפך דק ומתפתל, שטח המגע שלהן עם הקרקע רחב מאד ולכן גורם לנזק עצום יחסית.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE