הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוק פרי הלך לעולמו בגיל 52
כוכב "בוורלי הילס 90210" נפטר ימים בודדים לאחר שהובהל לבית החולים בעקבות אירוע מוחי חמור. הבוקר הוא נפטר בבית חולים בבורבנק כאשר משפחתו סובבה אותו

שחקן הטלוויזיה לוק פרי, כוכב הסדרה "בוורלי הילס 90210", נפטר לפני זמן קצר לאחר שאושפז בשבוע שעבר לאחר שלקה באירוע מוחי. הוא נפטר בבית החולים "סיינט ג'וזף" בבורבנק בנוכחות משפחתו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לוק פרי, בשנה שעברה בלוס אנג'לס (צילום: AP)

 

זמן קצר לאחר שנפטר, נציגיו פרסמו את ההודעה הבאה: "לוק נפטר היום לאחר האירוע המוחי הקשה שבו לקה. בחדר עמו היו ג'ק וסופי, ארוסתו ונדי, אשתו לשעבר מיני, אמו אן בנט, אביו החורג סטיב, אחיו תום, אחותו איימי ועוד מספר חברים קרובים. המשפחה מוסרת את תודתה לציבור הרחב, הן על התמיכה והן על התפילות. המשפחה מבקשת לכבד את פרטיותה בעת תקופת האבל. לא יימסרו פרטים נוספים בשלב זה", כלשון ההודעה.

כזכור, ביום חמישי האחרון בסביבות השעה 9:40 בבוקר (שעון מקומי) התקבל דיווח במוקדם החירום 911 על אירוע חירום רפואי בביתו של לוק פרי בשרמן אוקס. באתר הרכילות TMZ דווח שפרי "עבר שבץ מוחי קשה ביותר", ושהוא "מורדם ומונשם".

פרי בן ה-52 מככב כיום בסדרה "ריברדייל" לאחר שהתפרסם בתחילת שנות ה-90 בזכות העובדה שגילם את דילן מקיי בסדרה "בוורלי הילס 90210". כאמור, ערוץ הטלוויזיה פוקס פרסם מוקדם יותר באותו היום שבכוונתו להפיק שישה פרקים נוספים של הסדרה, פרקים שאמורים לעלות לשידור כבר בקיץ הקרוב.

תוך זמן קצר לאחר ההודעה על פטירתו, הודעות תמיכה והספדים מילאו את הרשתות החברתיות. השחקן איאן זירינג, ששיחק לצד פרי ב"בוורלי הילס 90210", צייץ וכתב: "לוק היקר, תמיד אזכור לטובה את שלושים השנים שבהם עברנו חוויות ביחד". מולי רינגוולד, שכיכבה בלא מעט סרטי נעורים בשנות ה-80, צייצה ש"לבי שבור. אתגעגע אליך, לוק. שולחת את כל אהבתי למשפחתך". מים ביאליק, כוכבת "המפץ הגדול", העלתה לחשבון הטוויטר שלה תמונה של פרי והוסיפה את הכיתוב RIP.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE