הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הזוכה ההיסטורי במיליארד וחצי דולר הגיע לקבל את הפרס‎
בתום ארבעה חודשים של שאלות ותעלומות, הבוקר נודע שהזוכה המאושר בסכום הבלתי נתפס התייצב במשרדי הלוטו וקיבל את כספו. אותו זוכה גבר על סיכוי של 1 ל-302 מיליון, ולאחר ניכויים הוא יקבל קרוב ל-880 מיליון דולר

בשעה טובה ומוצלחת, מוקדם יותר היום (שני) הגיע אל משרדי הלוטו בדרום קרוליינה הזוכה המאושר שניחש נכון את כל המספרים בהגרלת ה"מגה מיליונס" שנערכה באוקטובר, ניחוש ששווה לאותו בן אדם לא פחות מ-1.6 מיליארד דולר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שלטי ההגרלה, באוקטובר האחרון (צילום: רויטרס)

 

אותו זוכה מאושר/ת, שביקש להישאר בעילום שם, גבר על סיכוי של 1 ל-302 מיליון, ויגרוף את סכום הזכייה הגדול ביותר בהיסטוריה של הגרלות הלוטו בארה"ב. כזכור, במשך חודשים ארוכים, דבר זהותו של הזוכה המאושר נותר בגדר תעלומה. ההגרלה נערכה ב-23 באוקטובר ואותו אדם ניחש נכון את כל שש הספרות. הכרטיס הזוכה נרכש בתחנת דלק מחוץ לעיירה סימפסונוויל בשדרום קרוליינה.

כעת, קצת פחות מחודש לפני תום המועד שבו הזוכה יכול לקבל את כספו, הגיע אותו אדם מאושר אל משרדי הלוטו במדינה. חברת הלוטו סיפרה שבעת רכישת הכרטיס, הזוכה המאושר נתן למישהו לעקוף אותו בתור. היות שהוא ניחש את המספרים באמצעות המכונה האוטומטית, מעשה זה בפועל הוביל לזכייה: "מעשה פשוט הוביל לתוצאה פשוט נפלאה", כתבה חברת הלוטו בהודעתה.

הזוכה בחר לקבל את מלואו הסכום, ולאחר ניכויים הוא קיבל סכום בלתי נתפס של 877,784,124 דולר. "אנו שמחים שהזוכה המאושר הגיע וקיבל את הפרס. תחנת הדלק KC Mart תקבל 50 אלף דולר, ומדינת דרום קרוליינה תקבל 61 מיליון דולר באמצעות מס הכנסה שנגבה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE