הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נשבר הלב: "בגן עדן הרוויחו מלאך נוסף" וכאן רבים המומים ממותו בטרם עת של לוק פרי
"שחקן מקצועי עם לב ענק וחבר אמתי של כולם. הוא שימש דמות אב ומנטור לחברים הצעירים בקאסט. לוק היה נדיב בצורה בלתי רגילה והעריף על הסט אהבה ואדיבות", כך בהפקה של 'ריברדייל'

מותו של השחקן לוק (קוי לות'ר) פרי בטרם עת הותיר רבים בעולם הבידור והתרבות בהלם. השחקן נפטר בגיל 52, ימים בודדים לאחר שלקה בשבץ מוחי והובהל לבית החולים. השבץ הקטלני לא היה בעיית הבריאות הראשונה של פרי. השחקן חלה בסרטן המעי הגס בשנת 2015, כשהרופאים מצאו בגופו גידולים סרטניים וכרתו אותם. פרי התאושש מהמחלה, אך נאלץ לוותר כמעט לגמרי על אכילת בשר אדום.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הארוסה שנותרה מאחור
שעות לאחר מותו פורסמה הכרזה, כי פרי היה מאורס לוונדי מדיסון באואר (44). לא ברור כמה זמן נמשכה מערכת היחסים בין הכוכב לארוסתו, למרות שהם נראו יחד בטקס פרסי GLAAD 2017, כשהם אוחזים ידיים. באואר, מטפלת משפחתית מבוורלי הילס, שמתמחה בעבודה עם מבוגרים, בני נוער וזוגות, שסובלים מחרדה. היא שיחקה בתפקידים קטנים בתכניות טלוויזיה, כגון "המנטליסט" ו"קראש".

באואר היתה ליד מיטתו של פרי כשנפטר, יחד עם אשתו לשעבר, מיני שארפ, ושני ילדיו, ג'ייק (21) וסופי (18). שארפ, מוכרת רהיטים מעת לעת, נישאה לפרי בשנת 1993, כשהיה בשיא תהילתו. כחמישים בני משפחה וחברים השתתפו בחתונה הפרטית של בני הזוג, שנערכה במלון 'פור סיזנס ברוורלי הילס'. בין המשתתפים היו גם כוכבי 'בוורלי הילס 90210", ג'ייסון פריסטלי, ג'יימס אקהאוס ובריאן אוסטין גרין. פרי ושארפ גרו בסן פרננדו עד שהתגרשו בשנת 2003.


פרי וארוסתו, וונדי מדיסון באואר.

בנו של פרי, ג'ייק הוא מתאבק שאפתן ובתו, סופי, סיימה את לימודיה בתיכון ועל פי עמוד האינסטגרם שלה היא בילתה את החודש האחרון בהתנדבות במלאווי.

פרי נולד באוהיו ועבר ללוס אנג'לס לאחר שסיים את לימודיו בתיכון, על מנת לקדם את קריירת המשחק שלו. פרי האהוב היה גיבור נעורים של כל מי שהתבגרו בשנות ה-90, בזכות תפקידו כדילן מקיי, בסדרה "בוורלי הילס 90210". הסדרה הפופולרית שודרה בכל העולם, כמו גם בישראל. דמותו של דילן, אותה גילם פרי, היתה כל כך אהודה עד שבשנת 1991, כשהוא הגיע לפלורידה לחלק חתימות למעריצים בקניון, הגיעו למקום 10,000 מעריצים והאירוע הפך לכאוס.



לאחר ש'בוורלי הילס' הסתיימה, פרי חיפש תפקידים שונים מדמות הנער המהורהר שגילם בסדרה. הוא השתתף בכמה סרטים, בהם גם "באפי קוטלת הערפדים", "שמונה שניות" ו"האלמנט החמישי" ובסדרות שונות, בהן גם "אוז".

"אתגעגע אליו כל יום. כל דקה. כל שניה"
השחקנית, שאנון דוהרטי, שגילמה את ברנדה וולש ב'בוורלי הילס', אמרה ל'פיפל מגזין', "אני בהלם. שבורת לב. אני פשוט הרוסה בגלל האבדן של החבר שלי. יש לי כל כך הרבה זיכרונות עם לוק שגורמים לי לחייך והם חלק מהלב ומהמחשבות שלי. אני אתגעגע אליו כל יום. כל דקה. כל שניה". היא הוסיפה ושבחה את הכוכב ואמרה שהוא "איש חכם, שקט, צנוע ומורכב עם לב זה וכמות אינסופית של יושר ואהבה.

השחקן, ג'ייסון פריסטלי, שגילם את ברנדון וולש בסדרה, צייץ בטוויטר, "תנחומי למשפחה של לוק ולכל הקרובים אליו. באמת חשבתי שהוא יצא מזה. בגן עדן הרוויחו מלאך נוסף".



השחקן, איאן זירינג, שגילם את סטיב סנדרס ב'בוורלי הילס', צייץ בטוויטר, "אני אנצור לנצח את הזיכרונות האהובים שחלקנו במהלך שלושים השנה האחרונות. מי יתן והמסע שלך יהיה מלא בנשמות המופלאות שהלכו לפניך, בדיוק כפי שעשית כאן עבור מי שהותרת מאחור".

השחקנית, ג'ני גארת', שגילמה את דמותה של קלי ב'בוורלי הילס', פרסמה הצהרה ב'פיפל מגזין': "לבי שבור. הוא היה כל כך הרבה עבור רבים. אדם מיוחד מאוד. אני חולקת את העצב העמוק שלי עם בני משפחתו ועם כל מי שאהב אותו. זה אבדן נורא".

השחקנית, טורי ספלינג, שגילמה את דונה מרטין בסדרה, אמרה בראיון ל'פיפל מגזין': "אני בשוק מוחלט ולבי שבור. לוק היה אחד האנשים הנדיבים והצנועים ביותר שהכרתי אי פעם. אני אסירת תודה על שנות החברות שהיו לנו. הוא היה לי בן משפחה אמתי, אח ושומר. אני כל כך מצטערת על אבדן שכולם חווים".

"כל חוויית התיכון שלי עוצבה על ידי ברנדה ודילן"
השחקן, ליאונרדו דיקפריו, צייץ: "לוק פרי היה אמן טוב לב ומוכשר באופן יוצא דופן. היה לי הכבוד לעבוד איתו. אני שולחת את מחשבותיי ותפילותיי אליו ואל אהוביו".

השחקנית, שרון סטון, צייצה: "לוק פרי: דרך צלחה".



כוכבת הנעורים משנות השמונים, מולי רינגוולד, ששיחקה לצדו בסדרה "ריברדייל" צייצה: "לבי שבו. אתגעגע אליך מאוד לוק פרי. שולחת את כל אהבתי למשפחה שלך".

השחקן, מארק וולברג, העלה פוסט לזכרו של פרי וכתב: "תנוח לוק – באותו אופן בו התייחסת אלי (ולכל מי שאי פעם הצגתי בפניך, לא משנה עד כמה הם התרגשו והתלהבו מהתרגשות) – על משכבך בשלום. אנצור כל רגע".

מגיש הטלוויזיה, ריאן סיקרסט, צייץ: "לוק פרי היה שחקן נהדר ומיוחד במינו בהחלט. לצפות בו בסדרה 90210 היה מה שגרם לי לרצות לעבור ללוס אנג'לס. אני חושב על משפחתו ועל החברים על הסט ומחוצה לו. נוח על משכבך בשלום".

השחקנית, שרה מישל גלר, כתבה: "כל חוויית בית ספר התיכון שלי עוצבה על ידי ברנדה ודילן. כעת, עלי לאחוז בידה של חברתי הטובה, שאנון דוהרטי, בזמן שהיא מתאבלת על לוק פרי. זה לא האופן בו הדברים אמורים להיות. אני מקווה שבני משפחתו יודעים אל כמה אנשים הוא הצליח להגיע. "אני בחרתי. אני בחרתי בך. תמיד רציתי אותך" – הציטוט האהוב עלי". מי שלא מזהים את הציטוט, מדובר ברגע בו דילן החליט שהוא בוחר בברנדה, ב'בוורלי הילס'.

פרי, שהחל את דרכו בתפקיד מתבגר צעיר בסדרה "בוורלי הילס" של שנות ה-90, סיים את חייו בתפקיד האב המגונן פרד אנדרוז, בסדרה "ריברדייל" של ימינו. כמה ימים לפני שלקה בשבץ הוא השתתף בצילומים למספר פרקים בסדרה.

בהפקת "ריברדייל" ספדו לו ומקור מסר, כי אף הכריזו על יום אבל בו לא התקיימה עבודה על הסדרה. בהודעה שמסרה ההפקה נכתב, "אנו עצובים וכואבים על מותו של לוק פרי. חבר אהוב במשפחת "ריברדייל", וורנר ו-CW. לוק היה כל מה שניתן היה לצפות שיהיה: אכפתי ודואג, שחקן מקצועי עם לב ענק וחבר אמתי של כולם. הוא שימש דמות אב ומנטור לחברים הצעירים בקאסט. לוק היה נדיב בצורה בלתי רגילה והעריף על הסט אהבה ואדיבות. מחשבותינו עם משפחתו של לוק, בזמן הנורא הזה".

20% לא
80% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE