הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
להיטי הטלוויזיה של HBO לא ייפגעו כתוצאה מהארגון מחדש ב-AT&T
כך הבטיח יו"ר WarnerMedia, שמחזיקה בחברות. הוא אמר כי לא צפוי גל פיטורים גדול בעקבות הדגש שהחברות ישימו על שירותי סטרימינג

היו"ר החדש של WarnerMedia, שמחזיקה ברשת HBO, לא מתכנן להתערב בלהיטי הרשת ובהם "משחקי הכס" - למרות שחברת האם AT&T הודיעה כי היא תחל בקרוב בצעדי קיצוץ ופיטורים. "לא יהיה גל פיטורים גדול. אני רוצה ש-HBO תפרח", אמר בוב גרינבלט לניו יורק פוסט. "אנחנו יכולים לנהל את זה קצת יותר כלכלי בלי לשפוך את התינוק עם מי האמבט".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

גרינבלט, 59, אמר את הדברים לאחר ש-AT&T הודיעה על רה-ארגון ענקי של HBO ו-Turner Broadcasting. לדברי החברה, השינוי יאפשר לה לתעדף שידורי סטרימינג על פני הטלויזיה בכבלים. הארגון מחדש מציב את גרינבלט, המפיק ההוליוודי שעומד מאחורי "מתחת לאדמה", בתפקיד האחראי על שירות הסטרימינג הצפוי, ועל HBO, TNT, TBS ו-Tru TV.

"אין דבר יותר קריטי עבור חברת תקשורת מאשר הכישרונות והיחסים שהכישרונות האלה מביאים", אמר קרייג מופת, חוקר תקשורת, "כך שלמצוא כשרונות זו העבודה הראשונה. במובן הזה, AT&T מתחילה מנקודת פתיחה טובה".

חברת התקשורת הודיעה על הגברת ההשקעה בתוכן ובפיתוח שירות סטרימינג, לאור השינויים בהרגלי הצפייה של הציבור האמריקני. השינוי הזה מביא לסיום של תפקידים ותיקים והגברת ההשקעה כדי להתחרות בחברות כגון נטפליקס, אמזון ודיסני.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE