הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תעלומת המכונית היקרה בכל הזמנים: מי רכש בוגאטי ב-19 מיליון דולר?
בשוויץ הוצג הדגם היחיד של ה-"לה ווטור נואר" של יצרנית מכוניות הספורט, ובתוך שעות בודדות היא נמכרה בסכום חסר תקדים. על פי דיווחים בתערוכת המכוניות הגדולה שבה הוצגה המכונית, יתכן שהרוכש הוא בכיר לשעבר בפולקסווגן

בוגאטי, יצרנית מכוניות הספורט הצרפתית אשר שייכת לפולקסווגן הגרמנית, הציגה השבוע במהלך תערוכת רכבים בשוויץ את המכונית היקרה בהיסטוריה, שמאז כבר הספיקה להימכר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ה"לה ווטור נואר": הוצגו ונמכרה במהרה (צילום: בוגאטי)

 

מדובר בבוגאטי "לה ווטור נואר", או "המכונית השחורה", שהוצגו מוקדם יותר היום בתעורכת המכוניות הבינלאומית שנערכת בז'נבה. עם מחיר של 16.7 מיליון יורו (19 מיליון דולר), מדובר במכונית החדשה היקרה ביותר אי פעם. ראשי החברה החליטו לייצר רק דגם אחד של המכונית המיוחדת, וזאת לקראת ציון 110 שנים מאז הוקמה חברת המכוניות המפוארת. 

 

ה"לה ווטור נואר": הוצגו ונמכרה במהרה (צילום: בוגאטי)

 

מדובר בדגם ייחודי ביותר ולא רק בגלל שהוא היחיד שקיים. על פי החברה, למכונית מנוע V16 בעל נפח של 8 ליטר ו-1,500 כוח סוס. כאמור, זמן קצר לאחר שהושק בתעורכה בשוויץ, הוא נרכש באנונימיות. על פי הדיווחים במדינה, מי שעומד מאחורי הרכישה הוא לא אחר מאשר פרדינד פייך האוסטרי, נכדו של מייסד חברת פורשה ומי שכיהן כמנכ"ל פולקסווגן במשך 13 שנים.

 

ה"לה ווטור נואר": הוצגו ונמכרה במהרה (צילום: בוגאטי)

 

"שלא יהיה ספק, ה'לה ווטור נואר' היא גרסה מודרנית של ה-Type 57 SC Atlantic שאותו יצר ג'ין בוגאטרי, בנו של מייסד החברה, בשלהי שנות ה-30. רק 4 דגמים של מכונית זו נבנו.

 

ה-Type 57 SC Atlantic המקורית (צילום: בוגאטי)

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE