הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"זה לא צעצוע, זה תער": אב המום ממה שמצא בארוחת הילדים של בנו
בנו בן ה-4 של סקוט דיאמונד מאוד אוהב לשחק עם הצעצוע שמגיע עם ארוחת הילדים של מקדונלדס, אך הוא לא האמין כאשר בתוך השקית נמצא כלי עבודה חד ביותר. הנהלת הסניף הציעה להשיב את כספו, המשטרה מפצירה בהורים "לבחון היטב" את מה שנותנים לילדיהם

משפחה מקולומבוס (ויסקונסין) מבקשת להזהיר משפחות נוספות בפני הסכנה הטמונה בהזמנת ארוחת ילדים במקדונלדס, וזאת לאחר שההורים גילו חפץ חד בתוך המנה שהוזמנה לבנם בן ה-4.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החפץ החד שנמצא בתוך ארוחת הילדים (צילום: מש' דיאמונד)

 

תחילה סבר אב המשפחה, סקוט דיאמונד, שמדובר בצעצוע שמגיע ביחד עם הארוחה. "זה תמיד החלק שהוא הכי אוהב בכל המנת ילדים", הוא שיחזר. אלא שבמהרה הבין סקוט ש"לא מדובר בצעצוע, זה תער".

סקוט מיד התקשר אל הסניף שממנו הארוחה נרכשה והסביר מה מצא בשקית, אך לטענתו כל מה שעובדי המקום ביקשו לעשות זה להחזיר את כספו. "כעסתי מאוד. אני לא מצליח להבין איך דבר כזה מסוכן נכנס לשקית. הציעו לי לקבל את הארוחה בחינם, אבל אני לא רוצה אוכל בחינם. אני רוצה לדעת שלא נשקפת סכנה לחיי הילד שלי כשהוא אוכל במקדונלדס", הוא אמר.

סקוט פנה אל המשטרה המקומית, וזו בתגובה מיד פתחה בחקירה. על פי המשטרה, בסניף של מקדונלדס הודו שמדובר בכלי ניקוי שבו עושים שימוש עובדי הסניף, וככל הנראה הכלי פשוט נפל אל תוך השקית בעת הכנה הארוחה. עובדי הסניף, לרבות המנהל, משתפים פעולה עם החקירה ולא ברור אם יוגש כתב אישום כלשהו. לעת עתה, המשטרה מציע להורים "לבחון היטב את כל מה שאתם נותנים לילדיכם".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE