הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק מרחיבה את הזכאות ל"תעריפים הוגנים" בחצי מחיר
התוכנית, שמומנה באביב הקודם ב-106 מיליון דולר, תורחב בסתיו הקרוב לזכאי דיור ציבורי, סטודנטים ב-CUNY ויוצאי צבא החיים מתחת לקו העוני. ההרחבה תחל בסתיו הקרוב

יותר ניו יורקרים יהיו זכאים לכרטיסי מטרוקארד מוזלים בהרחבה מתוכננת של תוכנית "תעריפים הוגנים" (Fair Fares). כך הודיעו היום (שלישי) ראש העירייה ביל דה בלאזיו ויו"ר מועצת העיר קורי ג'ונסון. העיר צפויה להרחיב את התוכנית לזכאי דיור ציבורי, סטודנטים הרשומים במכללה העירונית (CUNY) ויוצאי צבא הנמצאים מתחת לקו העוני, החל בסתיו הקרוב.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הפגנת הניצחון אחרי שתוכנית Fair Fares עברה (צילום: Streetsblog NYC)

 

תוכנית התעריפים ההוגנים נוסדה במאמץ לסייע לעניים באמצעות תוכנית לתעריפים בחצי מחיר לניו יורקרים מעוטי הכנסה. "אנחנו עושים כל שביכולתנו לסייע לנוסעים מעוטי הכנסה להסתובב בעיר שיכולה להיות יקרה מאד. אנחנו חושבים שהתוכנית הזו תסייע מאד להפוך את עירנו להוגנת עוד יותר ואנחנו נרגשים להרחיב את היוזמה חסרת התקדים הזו לניו יורקרים נוספים", אמר דה בלאזיו אתמול (שני).

עד תחילת 2020 מתכננת העיר לפתוח בתהליך הרשמה פתוחה לניו יורקרים זכאים שהכנסתם שווה או נמוכה מקו העוני הפדרלי, ואשר עדיין לא מקבלים סבסוד בתחבורה הציבורית מרשות התחבורה המטרופוליטנית או מן העירייה.

 

 

 

"תעריפים הוגנים היא תוכנית היסטורית עבור העיר ניו יורק, המסייעת לניו יורקרים הרבים שבאמת זקוקים לה. אף ניו יורקר לא צריך לבחור בין ארוחה לנסיעה. תעריפים הוגנים היא דוגמא למחויבות העיר שלנו לספק הזדמנות שווה לכל. אני נרגש להתחיל בתוכנית, שתאפשר לנו להרחיב את תעריפים הוגנים ולסייע לניו ייורקרים רבים ככל האפשר", אמר ג'ונסון.

במאמץ להגיע ליותר ניו יורקרים הזכאים להשתתף בתוכנית, תפתח העירייה בקמפיין אינטרנטי ממוקד בן שלושה חודשים, החל בחודש זה, אשר יופיע במספר פלטפורמות מדיה חברתית ויכוון ל-25 אזורי המיקוד בעיר בהם ישנם מספר רב של מועמדים זכאים, על מנת להגביר את המודעות לתוכנית. באביב שעבר הכריזו ראש העירייה והמועצה על תוכנית לממן את תוכנית "תעריפים הוגנים" ב-106 מיליון דולר בשנתה הראשונה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE