הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עקפה את מארק צוקרברג: עכשיו זה רשמי והיא המיליארדרית הצעירה בעולם
קיילי ג'נר הפכה למיליארדרית בגיל 21 וחשפה את סוד ההצלחה, "זה כוחה של המדיה החברתית. היתה לי אחיזה חזקה מאוד לפני שהצלחתי להתחיל במשהו"

בחודש יולי צפו במגזין 'פורבס' שקיילי ג'נר תהפוך למיליארדרית הצעירה ביותר בעולם, שהרוויחה את הונה בעצמה. כעת התחזית מתגשמת באופן רשמי. המייסדת והבעלים של חברת Kylie Cosmetics, השיגה את התואר האמור בגיל 21. כך מדווח המגזין.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




המגזין פרסם את נתוני ההצלחות האחרונות של החברה בחנויות מוצרי הטיפוח והיופי Ulta. בשנה שעברה, ייצרו הצלחות אלה הכנסות שהסתכמו ב-60 מיליון דולר. בהמשך לכך, לפי הדיווח, החברה של ג'נר מוערכת ב-900 מיליון דולר לפחות.

כשג'נר מקבלת לכיסה את רוב הרווחים של החברה, ויחד עם מקורות ההכנסה הנוספים שלה, כגון השותפות במותג תכנית הריאליטי, שעוקבת אחר חיי משפחתה, הקרדשיאנס, ההון שלה מוערך במיליארד דולר. כך עולה מהדיווח של פורבס.

"לא ציפיתי למשהו. לא צפיתי את העתיד, אך ההכרה בכך מרגישה טוב. זו טפיחה נחמדה על השכם", אמרה ג'נר לפורבס.



החברה כוללת שבעה עובדים במשרה מלאה וחמישה עובדים במשרה חלקית. האריזות והייצור מתבצעים באמצעות שירותי אאוט-סורסינג; המכירות מטופלות על ידי חברת Shopify; אמא של ג'נר, קריס, מטפלת בכספים וביחסי הציבור, עבור תשלום של עשרה אחוזים; והשיווק מתבצע בעיקר דרך הרשתות החברתיות. לג'נר יש יותר מ-175 מיליון עוקבים ברחבי פייסבוק, אינסטגרם, סנאפצ'ט וטוויטר.

ג'נר חשפה את סוד ההצלחה שלה ואמרה, "זה כוחה של המדיה החברתית. היתה לי אחיזה חזקה מאוד לפני שהצלחתי להתחיל במשהו".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE