הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הענקית הסינית וואווי תובעת את הממשלה: "לא הציגה ראיות תומכות באיסור על רכישת מוצרינו"
החברה טוענת כי הצו שאישר טראמפ בשנה שעברה ולפיו אסור לסוכנויות הממשלתיות לרכוש מוצרים ושירותים ממנה אינו חוקתי. מדובר בחוליה האחרונה בעימות עם סין

ענקית ציוד הטלקומוניקציה הסינית וואווי טכנולוגיות הגישה היום (חמישי) תביעה נגד הממשלה האמריקנית בטענה כי החוק שלא מאפשר לה לעשות עסקים בארצות הברית אינו חוקתי. מדובר בניסיון של החברה להילחם במאמצים של ארצות הברית לצמצם את יכולתה לפעול ברחבי העולם.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"נאלצים לפנות לערכאות משפטיות כמוצא אחרון". וואווי (צילום: Shutterstock)

וואווי הודיעה כי היא הגישה תלונה בבית משפט פדרלי בטקס נגד סעיף 889 בחוק רשות ההגנה הלאומית (National Defense Authorization Act) שאושרר על ידי הנשיא דונלד טראמפ בחודש אוגוסט. הסעיף אוסר על סוכנויות ממשלתיות, ועל הקבלנים שלהן, לרכוש מוצרים ושירותים מענקית התקשורת.

התביעה הזו היא החוליה האחרונה בשרשרת העימותים בין סין לבין ארצות הברית, שהוביל לעליית מכסי המגן על סחורה בשווי מיליארדי דולרים מצד שתי המדינות. בסוף השנה שעברה נעצרה סמנכ"לית הכספים של הארגון בקנדה, לבקשת ארצות הברית.

הרבה לפני שטראמפ פתח במלחמת הסחר, הפעילות של וואווי ספגה ביקורת מצד הרשויות האמריקניות. "הקונגרס נכשל שוב ושוב להציג כל ראיה שתומכת באיסור על רכישת מוצרים של וואווי. אנחנו נאלצים לפנות לערכאות משפטיות כמוצא אחרון", הודיע יו"ר החברה גואו פינג.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE