הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: חתיכת מתכת שנפלה מהמסילה המוגבהת של רכבת מס' 7 פגעה במכונית, שוב
אדם שנסע במכונית התקשר למשטרה ודיווח על האירוע. במזל, איש לא נפגע, אך נזק נגרם למכונית. חבר המועצה ון בריימר: "סכנה לביטחון הציבור"

שבר של מתכת נפל אתמול (רביעי) מהרכבת העילית מספר 7 ופגע במכונית בפעם השנייה בתוך שבועיים. בעקבות זאת, ה-MTA סופגת ביקורת קשה בשל "סכנה לביטחון הציבור".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בפעם השנייה בשבועיים. רכבת מספר שבע (צילום: Shutterstock)

חבר המועצה ג'ימי ון בריימר פרסם את האירוע בטוויטר, עם תמונה של השבר, חתיכת מתכת במשקל של כפאונד אחד, וברוחב של עשרה אינטש. הוא גם פרסם תמונה של שמשת רכב מנופצת בשדרות רוזוולט - כמה בלוקים בלבד מהמקום בו התרחש אירוע דומה בחודש שעבר.

"מה לעזאזל קורה כאן? בפעם השנייה בשבועיים, חתיכת ברזל נופלת על מכוניות מתחת למסילה בשדרות רוזוולט", צייץ ון בריימר. "המכונית הייתה מאוישת ובתנועה. אף אחד לא נפצע, אבל מישהו ימות כאן!".

משטרת ניו יורק הודיעה כי קיבלה דיווח על האירוע בשעה 9:26 בבוקר מאדם שטען כי חתיכת מתכת מהמסילה נפל על המכונית שלו. הוא אמר לשוטרים כי הוא מעוניין להגיש תלונה על "תנאים מסוכנים".

בריימר אמר לעיתונאים שהגיעו למקום האירוע ביום רביעי כי "זה נשק מסוכן שנופל מפסי הרכבת". שני עובדים של ה-MTA נשלחו לבדוק את השבר שהחזיק ון בריימר.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE