הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נלכד אחד מעשרת המבוקשים ביותר של ה-FBI
לאמונט סטיבנסון, שחשוד ברצח אישה בניוארק ב-2014, ונראה לאחרונה על ידי קרוב משפחה במירטל ביץ', דרום קרוליינה ב-2017, נלכד במחוז פרינס ג'ורג' במרילנד‎

המשטרה במחוז פרינס ג'ורג' שבמרילנד עצרה אדם המבוקש ברצח אישה בניוארק ב-2014, אשר נכלל ברשימת עשרת המבוקשים ביותר של ה-FBI. כך הודיעו מקורות ברשויות אכיפת חוק פדרליות ומקומיות כאחת. החשוד זוהה כלאמונט סטיבנסון, שלדברי רשויות היה בדרכו למדינות הדרום להסתתר אצל קרובי משפחה. ה-FBI הציע פרס של 100 אלף דולר עבור מידע שיוביל למעצרו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

בהודעה בטוויטר אישרה משטרת המחוז רק ששוטרי המחוז עצרו את אחד ממבוקשי הבולשת הפדרלית. שני מקורות מסרו לעיתון וושינגטון פוסט כי החשוד נעצר היום (חמישי) בשתיים לפנות בוקר בדרך אנאפוליס בעיירה לנהאם שבמרילנד, לאחר ששוטרים חקרו רכב חשוד.

דוברת משטרת מחוז פרינס ג'ורג' אמרה שמסיבת עיתונאים בנושא תיערך היום בחמש אחר הצהריים, בהשתתפות מפקדי המשטרה של מחוז פרינס ג'ורג' ושל וושינגטון הבירה, וכן הסוכן האחראי על משרד השטח של ה-FBI בבולטימור, שמחוז פרינס ג'ורג' מצוי בתחום סמכותו.

 

לאמונט סטיבנסון, נעצר לפנות בוקר בדרכו למרילנד (צילום: FBI)

 

בתצהיר לבית המשפט הפדרלי מסרה הבולשת כי סטיבנסון הואשם ב-2017 בבריחה לא-חוקית על מנת להימנע מתביעה. בתצהיר נאמר כי הוא הואשם על ידי משרד התובע של מחוז אסקס שבניו ג'רזי. בראיון בפודקאסט ברשת זיהה נציג של ה-FBI את הקורבן כאולגה דה חזוס, בת 40. לדברי הבולשת, דה חזוס וכלב המחמד שלה נחנקו למוות.

הקורבן נמצאה כשהיא אינה מגיבה בדירתה ומותה הוכרז בבית החולים. על פי התצהיר, באותה שעה היה סטיבנסון בתחנת הרכבת פן בניוארק, על פי איכון הטלפון שלו. בפעם האחרונה שסטיבנסון נראה, היה זה על ידי קרוב-משפחה סמוך למירטל ביץ' שבדרום קרוליינה ביולי 2017.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE