הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ג'סי סמולט יועמד לדין: מואשם ב-16 סעיפים של התנהגות בלתי הולמת
שחקן "אימפריה" מואשם שביים את התקיפה נגדו ולאחר מכן הגיש תלונת שווא על פשע שנאה במשטרה, במטרה לקדם את הקריירה שלו. עוכרי דינו: "נהנה מחזקת החפות". הפקת הסדרה כבר הודיעה על השעייתו מהקאסט

השחקן ג'סי סמולט יועמד לדין באשמת 16 סעיפים של התנהגות לא נאותה, כך קבע היום (שישי) חבר מושבעים גדול במחוז קוק באילינוי, זאת בנוסף לאישומים שכבר הוגשו נגדו בחודש שעבר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עדיין מכחיש. סמולט (צילום: Getty)

סמולט מואשם כי יזם וביים את ה "תקיפה" עליו, שאירעה בליל ה-29 בינואר, ולאחר מכן הגיש תלונת שווא במשטרה. תחילה האירוע נחקר כפשע שנאה מאחר שסמולט דיווח שתוקפיו העירו הערות גזעניות והומופוביות בזמן שהכו איתו, לצד אמירות אודות כלפי הנשיא דונלד טראמפ, אולם עד מהרה עלו אי דיוקים וחוסר עקביות בגרסאותיו.

עם התקדמות החקירה איתרה המשטרה שני אחים ממוצא ניגרי שלהם היכרות מוקדמת עם סמולט, אולבינג'ו ואבימבולה אוסונדיירו,  והגדירה אותם כ "גורמים בעלי עניין" בחקירה. בהמשך התברר כי סמולט שילם להם 3,500 דולר כדי "לתקוף" אותו על מנת לקדם לכאורה את הקריירה שלו. סמולט חזר והכחיש את ההאשמות נגדו. בפברואר הואשם סמולט בהתנהגות בלתי הולמת חמורה והשופטת שדנה בעניינו קבעה לו ערבות של 100 אלף דולר אולם הוא השתחרר באמצעות שטר חוב בשווי 10,000 דולר בלבד. הוא מסר את דרכונו ונדרש להשאר תחת פיקוח עד ההחלטה בתיקו.

 

קיבלו 3,500 דולר מסמולט כדי לתקפו. האחים אוסונדיירו (צילום מתוך אינסטגרם)

עורכי דינו של סמולט מסרו בתגובה להגשת כתב האישום בפברואר: "כמו כל אזרח אחר, מר סמולט נהנה מחזקת החפות, במיוחד כאשר מתנהלת חקירה שבה מידע, גם נכון וגם שגוי, הודלף שוב ושוב לתקשורת. בהנתן נסיבות אלה, בכוונתו לערוך חקירה יסודית ולהציג הגנה אגרסיבית". בינתיים הושעה סמולט מקאסט הסדרה "אימפריה" בה הוא מככב, אך יופיע בפרק הקרוב שכבר צולם.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE