הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בזכות ערנותה של מלצרית: הורים נעצרו בחשד שהתעללו בילדיהם
"בני זוג נכנסו עם שתי ילדות, אחת מהן נראית כאילו הוכתה בפניה", כתבה ג'ורדן קופר, מלצרית ב"אוליב גארדן". היא צילמה את אב המשפחה וביקשה את עזרת הציבור באיתורם. כעת מואשמים השניים בהתעללות בילדים ובתקיפה בנסיבות מחמירות

בני זוג נעצרו והואשמו בהתעללות בילדים ותקיפה בנסיבות מחמירות בזכות ערנותה של מלצרית, שצילמה את השניים כשהם הגיעו עם הילדים למסעדת "אוליב גארדן" בה היא עובדת.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בני הזוג שנעצרו בעקבות הפרשה (צילום: משרד השריף של מחוז הנרי)

 

המלצרית, ג'ורדן קופר בת ה-21, העלתה פוסט לדף הפייסבוק שלה ובו ביקשה את עזרת הציבור בזיהוי בני הזוג. "היום עבדתי במשמרת באוליב גארדן בפאדוקה, קנטקי", כתבה קופר והמשיכה, "ובני זוג נכנסו עם שתי ילדות, אחת מהן נראית כאילו הוכתה בפניה. כשהתקרבתי, ראיתי שהיא מלאה בסימני חבלה. הגבר שבתמונה דחף לה אוכל לגרון ותפס אותה בחולצה בחוזקה", היא כתבה לצד התמונה של אב המשפחה.

קופר המשיכה לספר ש"ראתה את אב המשפחה קם ולוקח את הילדה הקטנה לשירותים בכל פעם שהיא בכתה". כאשר היא ראתה שהוא לוקח את הפעוטה, כבת 20 חודשים בלבד, לשירותים מבלי שהוא לוקח איתו את התיק חיתולים, היא החליטה להתערב: "מה אתה עושה?", היא שאלה אותו.

בשלב זה, אב המשפחה נבהל וביקש לקבל את החשבון בעבור הארוחה. הוא מיהר לשלם, אך קופר יצאה החוצה והמתינה לראות לאיזה מכונית המשפחה תיכנס. היא צילמה את הלוחית רישוי וראתה את המשפחה בוחרת מהמקום: "הם ברחו כל כך מהר, האמא בכלל לא הספיקה לקשור את הילדה לכיסא", שיחזרה קופר.

 

התמונה שהפלילה את בני הזוג (צילום: ג'ורדן קופר)

 

כאמור, היא העלתה פוסט לדף הפייסבוק שלה ואחד מחבריה, שבמקרה עובד כמוקדן חירום, החל לחקור את הנושא. בתוך זמן קצר המשטרה הצליחה לזהות ולעצור את מארק לי פירס בן ה-33 ואשתו ג'סיקה וודוורק בת ה-36.

"לקחתי את כל המידע שיכולתי מהפוסט, וחיפשתי התאמות במאגר שלנו. בסוף מצאתי ויצרתי קשר עם המשטרה המקומית בעיר שבהם בני הזוג גרים", הסביר ארון קולדוול, מוקדן החירום. הילדים הועברו לקבלת טיפול רפואי, ואז לחזקת משרד הרווחה.

בני הזוג עדיין עצורים בבית הכלא המחוזי, וביהמ"ש טרם החליט אם להעניק להם אפשרות להשתחרר בערבות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE