הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: המשטרה פרסמה את זהות הילדה שגופתה נמצאה בתיק
כשבוע לאחר שגופת ילדה בת תשע נמצאה בשטח פתוח סמוך לעיר, המשטרה חשפה את זהותה, אך עדיין רב הנסתר על הגלוי. בינתיים החוקרים ממתינים לתוצאות נתיחת הגופה

חוקרי המשטרה זיהו את גופת הילדה שנמצאה לפני כשבוע בתוך תיק בשטח פתוח ממזרח ללוס אנג'לס. המשטרה המקומית דיווחה כי שמה של הילדה הוא טריניטי לאב ג'ונס. בשלב הזה החוקרים עדיין מנסים להבין מי הרג את בת התשע, ומה היו נסיבות מותה. בינתיים, המשטרה עצרה שני "בעלי עניין בפרשה" בחשד שהם מעורבים במותה של הילדה. כך הודיע אמש (ראשון) השריף של מחוז לוס אנג'לס, קנט ווגנר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הקלסטרון שפרסמה המשטרה כדי לבקש את עזרת הציבור בזיהוי הגופה (צילום: משרד השריף של מחוז לוס אנג'לס)

השריף ציין עוד כי בלשים נוספים הופנו כדי לסייע בפיענוח החקירה. "יש לנו אלפי טיפים של מידע שמגיעים מכל רחבי המדינה", אמר ווגנר. הבלשים לא ציינו כיצד מתה הילדה, והם צפויים לקבל עוד מידע מתוצאות הנתיחה שלאחר המוות, שצפויות להתקבל בימים הקרובים. ביום שישי הודיע משרד השריף כי מותה של הילדה נחקר כמעשה רצח.

כמה מקורות סיפרו כי החוקרים מחפשים ראיות פורנזיות, ובהן דגימות DNA מהתיק ומבגדיה של הילדה כדי שיוכלו לזהות ולאתר את מי שהשליך את גופתה. בנוסף, החוקרים בוחנים צילומי אבטחה מאזורי קניות סמוכים.

"מילים לא יכולות להסביר את מה שאני מרגיש עכשיו", אמר אביה של הילדה, אנטוניו ג'ונס, "אני רק רוצה תשובות, אני רוצה צדק. היא הייתה ילדה טובה, מלאה באופי, מלאה בחיים, מלאה בשמחה".

גופתה של טריניטי נמצאה כאשר היא לבושה חולצה ארוכה בצבע ורוד ועליה הדפס של "Future Princess Hero". ראשה וגפיה בצבצו מעט מהתיק הגדול, שהושלך בתחתית סוללה לאורך שביל Hacienda Heights שממזרח לעיר.

"זו חקירת מוות משונה. אין שום סימן של אלימות", אמר מפקד אגף חקירות רצח במשרד השריף של מחוז לוס אנג'לס, סקוט הוגלונד, מיד לאחר מציאת הגופה, "אין לנו מושג מי הילדה הזאת". הילדה לבשה גם מכנסיים אפורים עם ציורים של דובי פנדה עליהם, והיא לא נעלה נעליים. מדובר בילדה שחורת עור, בת 8-13, בגובה של 4 רגל וחמישה אינטש, ומשקלה 55 פאונד.

החוקרים מעריכים כי הילדה מתה כ-48 שעות לפני שגופתה נמצאה. עוד מעריכים החוקרים כי הגופה הושלכה במקום 24 שעות לפני שעובדים של מחלקת הפארקים והגינות המחוזית מצאו אותה בזמן שניקו את המקום בבוקר יום שלישי.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE