הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: בית חולים בברונקסוויל פונה בשל חשש לאירוע ירי
כוחות משטרה רבים הוזעקו הלילה לבית חולים בברונקסוויל לאחר דיווח על חמוש בנשק ארוך שמסתובב במסדרונות. לאחר סריקות מקיפות המשטרה קבעה כי אין חשש לאירוע ירי פעיל

כוחות משטרה רבים הוזעקו הלילה (ראשון) לבית החולים במחוז ווסטצ'סטר בעקבות דיווח על אירוע ירי פעיל. עם זאת, לאחר זמן קצר התברר כי מדובר באזעקת שווא שהופעלה על ידי שני מאושפזים במקום שחשבו שהם ראו אדם חמוש.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


השוטרים סרקו את בית החולים חדר אחר חדר (צילום: Shutterstock)

שני המאושפזים בקומה השישית של בית החולים הפרסביטריני לורנס, דיווחו לעמדת האחיות כי הם ראו גבר חמוש בנשק ארוך עובר ליד החדר שלהם. העובדים במקום התקשרו למוקד החירום בשעה 8:45, וכוחות רבים הגיעו למקום במהירות.

אנשי יחידות מיוחדות חמושים בכבדות הסתערו על בית החולים וסרקו את המקום חדר אחר חדר כדי לנסות ולאתר את החשוד. עם זאת, השוטרים לא מצאו דבר. כך הודיע מפקד משטרת ברונקסוויל, כריסטופר סטריאל. "אין סרטון שמאשר את הימצאותו של אדם חמוש בבית החולים", אמר סטריאל, "אין נפגעים, ובשלב הזה אנחנו לא מאמינים שיש מישהו חמוש בבית החולים".

שוטרים רבים גם סגרו את הדרכים סביב בית החולים, והורו לאנשי הצוות ולמי שמצבו מאפשר להתפנות מהבניין תחת אזעקת "קוד כסף" של אירוע ירי פעיל. המשטרה אמרה כי למרות שכל הממצאים מראים שלא היה שם אף אדם חמוש, החקירה נמשכת.

מפקד המשטרה אמר עוד במסיבת העיתונאים כי הוא לא חושב ששני המטופלים שהודיעו על החמוש עשו זאת בכוונה. "יכול להיות שהם טעו במה שהם ראו", אמר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE