הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
למרות אשרת העבודה: מהגר מוסלמי עומד בפני גירוש
אדנן אסיף נדהם כאשר נעצר בידי ICE, וזאת מכיוון שהחזיק באשרת עבודה והיה בשלבים מתקדים לקראת קבלת הגרין קארד. יממה לאחר פרסום הפרשה, הממשל החליט לדחות את בקשתו וכעת הוא עצור בבית כלא בטקסס, שם הוא ממתין לגירוש

אדנן אסיף פארבין, מהגר מספרד אשר נולד בפקיסטן, נעצר מוקדם יותר השנה ע"י משטרת הגבולות למרות העובדה שהחזיק באשרת עבודה תקפה. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מתקן כליאה של ICE בטקסס (צילום: Getty Images)

 

פארבין נשוי לאישה אמריקאית והחל בתהליך בקשת הגרין קארד לפני כשנתיים. כנהוג במקרים הללו, פארבין זכה לאישור עבודה זמני (בניגוד לגרין קארד שתקף ל-10 שנים). 

לדבריו של פארבין, הוא הוחזק במשך שישה ימים במתקן כליאה של סוכנות ההגירה. הוא טוען שבמהלך תקופה זו, המזון היחיד שקיבל היה כריך חזיר, וזאת למרות העובדה שהוא אינו יכול לאכול את הכריך מסיבות דתיות. כשלא הייתה ברירה, הוא החל לאכול רק את הלחם שהגיע בכריך. פארבין אף טוען שעבר תשאול בנוגע לקשרים אפשריים עם גורמי טרור ונשאל לגבי מתפללים שונים במסגד שאליו הוא מגיע מדי שבוע.

סוכנות המכס והגנת הגבולות (CBP) ומנהל ההגירה ואכיפת המכס (ICE) סירבו להגיב לידיעה, מלבד ההודעה על כך ש"המדיניות שלנו היא לכבד את המגבלות הדתיות בכל הנוגע למזון".

 

פארבין ואשתו האמריקאית, ג'ניפר (צילום: ג'ניפר אסיף)

 

לאחר ששוחרר ממעצר, פארבין פנה ל"הפינגטון פוסט" כדי לספר את סיפורו. יממה לאחר פרסום הפרשה, פארבין קיבל הודעה לפיה נדחתה בקשתו לקבלת גרין קארד. הוא נעצר בשנית ומוחזק בבית המעצר של פורט איזבאל בדרום טקסס, שם הוא ממתין לשמוע אם יגורש מהמדינה.

עורכי דינו של פארבין טוענים שהסירוב לבקשה קשור באופן ישיר לדת שלו, ועל כן הם הגישו תביעה בבית המשפט הפדרלי בבקשה לשחררו באופן מיידי.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE