הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מה אתם אומרים: האם ג'ניפר אניסטון רוצה שבראד פיט יהיה אבא לילדיה?
משעשע, אך בו זמנית גם זדוני, משום שמדובר בשני אנשים שחולקים כבוד הדדי אמתי זה לזו ומנסים להיות חברים, למרות העבר הלא פשוט שלהם

קרוב ל-13 שנה חלפו מאז הגירושים של ג'ניפר אניסטון ובראד פיט, והנה שניהם שוב רווקים. אניסטון סיימה את הליכי הגירושים שלה מג'סטין ת'רו בשנת 2017 ופיט עדיין בהליכי הגירושים שלו מאנג'לינה ג'ולי.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




בינתיים מתפרסמים דיווחים לפיהם, אניסטון ופיט היו בקשר גם לאחר שהתגרשו ואניסטון בקשר עם אמא של פיט. בכל הראיונות שנתנה אניסטון בנוגע לבחירה המהירה של פיט בג'ולי, היא תמיד השתמשה בשתי מילים, מזעזע ולא כיף.

המילים האלה מתארות את מצב העניינים שהתרחש אז, כשפיט וג'ולי חשפו את מערכת היחסים שלהם כחודשיים לאחר שאניסטון ופיט הודיעו על הגירושים שלהם. כמו כן, מערכת היחסים בין פיט לבין ג'ולי החלה כשהם ככבו יחד בסרט “Mr. and Mrs. Smith”, בזמן שפיט היה נשוי לאניסטון.



למרות העבר הזה של אניסטון ופיט, הם הצליחו לשמור על כבוד הדדי. עם זאת, כשכמה מהמעריצים ראו שפיט הגיע למסיבת יום ההולדת ה-50 של אניסטון, הם התקשו לשמור על קור רוח וטענו שזה לא יכול להיות בלתי מזיק.

כעת, גלי שמועות מציפים את התקשורת, על מנת לשמר איזו תקווה באשר לעתיד מערכת היחסים בין השניים. כך גם השמועה לפיה אניסטון רוצה שפיט יהיה אבי ילדיה. משעשע, אך בו זמנית גם זדוני, משום שמדובר בשני אנשים שחולקים כבוד הדדי אמתי זה לזו ומנסים להיות חברים, למרות העבר הלא פשוט שלהם.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE