הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טסלה חוזרת בה: תסגור פחות חנויות ממה שתכננה
יצרנית המכוניות החשמליות הודיעה בשבוע שעבר כי בכוונתה לסגור את כל סניפיה, ולמכור מכוניות רק באינטרנט. כנראה שמאסק הבין שזה לא יהיה פשוט כל כך

טסלה הודיעה כי היא נסוגה מהתכניות שלה לסגור את רוב החנויות שלה ולהעלות את מחירי הדגמים היקרים יותר מתוצרתה. יצרנית המכוניות החשמליות הודיעה ביום ראשון כי היא מתכננת לסגור רק כמחצית מהחנויות שהיא תכננה לסגור בתחילה, וכי היא "תשאיר יותר חנויות פתוחות מאשר הודיעה בעבר".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החברה חוזרת בה. מכונית של טסלה באחת מסניפי החברה (צילום: Shutterstock)

מנכ"ל החברה אלון מאסק אמר בסוף החודש שעבר כי טסלה תסגור את רוב החנויות שלה כשהיא עוברת למכירה מקוונת בלבד. לדבריו, כך תוכל החברה לחתוך סכומים גדולים שמושקעים כיום בצוותי מכירה.

עם זאת, נראה כי סגירת החנויות תהיה קשה יותר מה שהוא צפה. בשבוע שעבר, פרסם הוול סטריט ג'ורנל כי בעלי החנויות לא מתכוונים לעשות חיים לטסלה בדרכה לעזוב את המתחמים בהם היא פועלת. רק לפני כחודש, טסלה חתמה על הסכמי שכירות חדשים בסנטה מוניקה. ההסכמים האלה תקפים עד 2025.

החברה הודיעה עוד כי היא "בוחנת מקרוב כל חנות ואת המיקום שלה", וכי היא תפתח כמה חנויות חדשות במקומות עם "נראות גבוהה" ובהן יהיה צוות קטן יותר. היא גם תבחון את נתוני 20 אחוזים מחנויותיה בחודשים הקרובים כדי לקבוע אם הן ייסגרו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE