הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הכל בדולר? רשת Dollar Tree בוחנת שינוי בצורת התמחור
מוקדם יותר השנה הודיעה הרשת כי בכוונתה לסגור כ-400 סניפים ולבצע שינויים ב-200 נוספים. כעת, החברה בוחנת את האפשרות למכור מוצרים היקרים מדולר, והיא תחל בפיילוט ניסיוני בקרוב. ראשי החברה הסכימו לכך ""למרות שצורת התמחור הנוכחית היא ייחודית בנוף הקמעונאי"

רשת החנויות Dollar Tree תחל בפיילוט ניסיוני במסגרתו היא תציע מוצרים היקרים מדולר, דבר שכמובן נוגד את עיקרון החנות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סניף Dollar Tree בלוס אנג'לס (צילום: Shutterstock)

 

הרשת, שרכשה את הרשת המתחרה Family Dollar בעבור 9 מיליארד דולר בשנת 2015, חשפה את התוכנית במסגרת הצגת הנתונים הכלכליים שלה.

הפיילוט הניסיוני יתרחש במספר סניפים שונים ברחבי המדינה, אך החברה סירבה לפרט באיזה חנויות ספציפיות. החברה אף סירבה לומר כמה יעלו המוצרים החדשים ואם הם יזכו למחיר אחיד. ראשי החברה דווקא כן הסכימו לומר שהשינוי החדש ייכנס לתוקף באזורים "בהם פועלים מרכזי התפוצה החדשים, ששותפים ל-Family Dollar ו-Dollar Tree יחדיו".

קרן גידור Starboard Value, שמחזיקה במניות רבות של החברה, מפעילה לחץ כבד על ראשיה לעלות את המחירים כדי למזער את הנזקים הכלכליים. ראשי החברה נכנעו ללחץ זה ואמרו שהם יבצעו את הפיילוט "למרות שצורת התמחור של 'הכל בדולר' היא יחסית ייחודית בנוף הקמעונאי".

ההחלטה לבדוק את צורת התמחור היא רק חלק מהשינוי המהותי שעוברת החברה. מוקדם יותר השנה הודיעו ראשי החברה כי בכוונתם לסגור כ-390 סניפי Family Dollar, וזאת בנוסף להפיכתם של 200 סניפים לסניפי Dollar Tree.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE