הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הכל למען הסלפי? יגואר תקף אישה שהתקרבה לגדר בגן חיות
במהלך סוף השבוע, אישה באריזונה החליטה לטפס מעל גדר כדי להתקרב לכלום של יגואר בגן חיות פופולארי. היא התקרבה יותר מדי, והחיה הצליחה לתפוס את ידה ולפצוע אותה. לאחר שטופלה בבית החולים, היא שבה לגן החיות כדי להתנצל

היגואר שתקף אישה שטיפסה מעל לגדר בגן חיות באריזונה כדי לצלם "סלפי" עם החיה לא יומת, כך על פי גורמים בגן החיות Wildlife World הממוקם במערב פיניקס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


האישה והיגואר, לאחר האירוע (צילום: אדם וילקרסון)

 

האירוע התרחש במהלך סוף השבוע, ועדי ראייה סיפרו שהם "שמעו אישה צועקת, 'הצילו, הצילו'". על פי גן החיות, האישה התקרבה לגדר של הכלוב, והיגואר הצליח לתפוס את ידה. אדם וילקרסון, שביקר בגן החיות עם אמו, סיפר שהם הצליחו להסיח את דעתו של היגואר בכך שהם דחפו בקבוק מפלסטיק אל הכלוב. 

האישה, תושבת אריזונה בשנות ה-30 לחייה, נלקחה לבית החולים, שם היא זכתה לטיפול ביד שנפגעה. לאחר מכן, היא שבה לגן החיות על מנת להתנצל בפני העובדים. "היא רצתה לקחת סלפי עם החיה, והתקרבה בצורה מסוכנת מאוד אל הכלוב", כך על פי שון גילילנד, דובר מכבי האש של המחוז.

 

 

על פי הנהלת הגן חיות, חקירה פנימית נפתחה על מנת לברר את נסיבות האירוע. "בשלב זה, אנחנו יודעים לומר בוודאות שהיגואר לא יצא מהכלוב". כריסטי מורקום, דוברת גן החיות, הסבירה כי האישה חצתה גדר שאמורה הייתה לחצוץ בין האזור של המבקרים לבין הכלוב של היגואר. "היא הייתה צריכה לטפס בשביל לעבור את הגדר, זה לא משהו קל. מדובר בחיות פראיות, ויש סיבה לכך שהתקנו את הגדר", היא אמרה.

בימים האחרונים עלה החשש שהיגואר יומת בעקבות האירוע, כפי שקורה באירועים דומים רבים. בשל נסיבות האירוע והעובדה שההאשמה מוטלת ככל הנראה רק על האישה, גן החיות צייץ מוקדם יותר היום והבטיח ש"שום דבר רק לא יקרה ליגואר".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE