הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חטיפים לשעת לילה מאוחרת: לאכול בלילה בלי להרוס את הדיאטה
הכירו שלוש אפשרויות לחטיפים בריאים ומזינים לאכילה בלילה, אותם תוכלו לשלב בתכנית הדיאטה שלכם בלי לפגוע בתהליך הירידה במשקל

חטיפים הם אחת הסיבות לכך שרוב הדיאטות נכשלות, בייחוד אלה שבוחרים לאכול בשעת לילה מאוחרת, מול הטלוויזיה או במהלך פגישות או ישיבות עבודה מאוחרות. רוב החטיפים הפופולריים מתאפיינים במספר גבוה של קלוריות ובו זמנית הם אינם מזינים. אם אוכלים את המספר המרבי של קלוריות במסגרת הארוחות במהלך היום, אכילת חטיפים מוסיפה קלוריות עודפות. בהמשך לכך, לא יהיה פשוט להגיע למשקל היעד.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




אם אתם אוהבים חטיפים, יש כמה דרכים שיסייעו לכם לרסן את צריכת הקלוריות ובו זמנית לספק את התשוקה. חשוב לעשות את זה בדרך הנכונה. ראשית, יש להודות באהבה לחטיפים. אנשים רבים נמצאים בהכחשה מוחלטת באשר לקלוריות העודפות שהם צורכים בין הארוחות. אך על מנת להצליח להגיע למשקל היעד, חשוב להודות באמת, להודות בכך שאוהבים חטיפים ללמוד לשלב את האהבה הזו בתכנית הדיאטה.

הדבר השני שיש לעשות הוא לספור כמה קלוריות צורכים במסגרת אכילת החטיפים שבין הארוחות ולתכנן את תכנית הדיאטה מחדש, כך שסך הקלוריות שצורכים במהלך היום לא יקשה על הירידה במשקל. המטרה היא להפוך את אכילת החטיפים לחלק מהדיאטה ולא למכשול.



בשלב הבא יש למצוא כמה חטיפים בריאים והמזינים ולשלב בתכנית הדיאטה. הנה שלוש אפשרויות מתוך רשימת החטיפים שניתן לאכול בלילה בלי לפגוע בתהליך הירידה במשקל.

יוגורט ודבש: קערה קטנה של יוגורט עם שומן מלא, לא ממותק, בתוספת דבש, היא אפשרות מצוינת לחטיף לילי. מדובר על מזון טעים, שלא מכיל מספר רב של קלוריות ולא נדרש זמן על מנת שהוא יתעכל.

חצי כריך עוף: חצי כריך העשוי לחם בריא, כגון שיפון או דגנים מלאים, הוא אפשרות נהדרת לחטיף בשעת לילה. כריך העוף עשיר בחלבון, איטי לעיכול ומכיל מרכיבים מזינים. בנוסף, מדובר בחטיף משביע, שיגרום לתחושה של ארוחה שלמה לפני השינה.



שיבולת שועל: קערה קטנה של שיבולת שועל מבושלת בדרך כלל מומלצת לשילוב בארוחות בוקר. אך היא יכולה להיות אפשרות מצוינת כחטיף לפני השינה. שיבולת השועל עשירה מלטונין, שיסייע לשינה טובה והסיבים ישפרו את תהליך העיכול ויעניקו לכם תחושה נעימה בבטן. מומלץ להוסיף כמה אגוזים וכפית דבש.

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE