הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הנשיקה הראשונה שלה היתה עם נערה: מיילי סיירוס נזכרת בשנות בית ספר התיכון
סיירוס מספרת כיצד היא ובעלה, ליאם המסוורת, מגדירים מחדש את האופן בו אדם קווירי כמוה יכול להיות במערכת יחסים הטרו סקסואלית: "חלק גדול מהגאווה והזהות שלי קשורים בהיותי קווירית"

הזמרת, מיילי סיירוס (26), השתתפה לאחרונה בפודקסט של רו פול, וחשפה כמה פרטים מעניינים לאחר שנזכרה בשנות נעוריה בנאשוויל, טנסי. "כשהייתי בגיל ההתבגרות, כמישהי שגדלה בדרום, הנשיקה הראשונה שלי היתה עם נערה בבית ספר התיכון. אף אחר לא יכול להבין, בנאשוויל, אם אומרים דבר כזה, זה אומר שהיתה לי מערכת יחסים כזו".

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



"חלק גדול מהגאווה והזהות שלי קשורים בהיותי קווירית". סיירוס

סיירוס אמרה שהיא תמיד חתרה לשמש כתומכת באנשי קהילת הלהט"ב, עוד כשהיא היתה שחקנית צעירה וגילמה את כוכבת הילדים האנה מונטנה, בערוץ דיסני. "הייתי היחידה מבין הילדים בדיסני שיכלה לומר שהיא תומכת בחברים הגאים שלה. אף אחד לא יאמר את זה, לכן זה היה חשוב עבורי תמיד".

סיירוס המשיכה בדבריה ואמרה, "מיניות קשורה במה שההופעה שלך מציגה; בהיות עצמך. זה מה שזה. זה לא קשור במי שאתה אוהב. זה קשור בלאהוב את עצמך יותר מאשר אתה אוהב את האני החיצוני שלך".


מגדירים מחדש את האופן בו אדם קווירי יכול להיות במערכת יחסים הטרו סקסואלית. סיירוס והמסוורת'

סיירוס, שנשאה לשחקן ליאם המסוורת' בחודש דצמבר, אמרה בראיון בחודש שעבר, שהם מגדירים מחדש את האופן בו "אדם קווירי כמוני יכול להיות במערכת יחסים הטרו. חלק גדול מהגאווה והזהות שלי קשורים בהיותי קווירית". היא הוסיפה שהיא לא חושבת שלמערכות יחסים ולשותפויות לחיים בזמננו יש קשר משמעותי למיניות או למגדר, "סקס הוא חלק קטן במערכות יחסים ומגדר הוא חלק קטן מאוד וכמעט לא רלוונטי במערכות יחסים". 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE