הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
יום לאחר התקלה הממושכת: סמנכ"ל המוצרים בפייסבוק עוזב
כריס קוקס, אחד האנשים הבכירים ביותר בחברה שהיה מקורב מאוד למנכל מארק צוקרברג, הודיע על עזיבתו. גם סגן נשיא ווטסאפ שבבעלות פייסבוק יעזוב

סמנכ"ל המוצרים של פייסבוק כריס קוקס עוזב את החברה, כך הודיע היום (חמישי) המנכ"ל מארק צוקרברג.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מהגווארדיה הוותיקה. כריס קוקס (צילום: וול סטרט ג'ורנל)

בהודעה שפרסם באתר חדשות החברה כתב צוקרברג : "כריס ואני עבדנו באופן צמוד כדי לבנות את המוצרים שלנו במשך יותר מעשור ואני תמיד אעריך את האמפתיה העמוקה שלו לאנשי שמשתמשים במוצרינו, ואת הרוח המעודדת שהוא מבין לכל דבר שהוא עושה". קוקס היה אחד מ-15 המהנדסים הראשונים של החברה ובמסגרת עבודתו פיקח על חלק משמעותי מפייסבוק, בהם אפליקציית פייסבוק וה-"ניוז פיד". הוא נחשב לאחד האנשים המקורבים ביותר לצוקרברג, עד כדי חופשות משפחתיות משותפות.

בנוסף לקוקס יעזוב גם סגן נשיא ווטסאפ – שבבעלות פייסבוק – כריס דניאלס. דניאלס עמד בפועל בראש החברה מאז עזיבתו של אחד המייסדים יאן קום במאי אשתקד. קודם לכן הוא עמד בראש צוות הפיתוח העסקי של החברה. בהודעת העזיבה כתב עליו צוקרברג כי "כריס הוא אחד מההוגים העסקיים הבהירים והממוקדים ביותר שפגשתי, ומגוון האתגרים שהוא סייע לנו להתמודד עמם מרשים".

ההודעה על העזיבות מתפרסמת יום לאחר אחת התקלות הממושכות בתולדות פייסבוק, שהשביתה למשך שעות את הרשת החברתית ואת ווטסאפ ואינסטגרם שבבעלותה. ככל הנראה אין קשר בין הדברים.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE