הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רוסאריו דוסון בתפקיד בס מאירסון? מאשרת את היחסים עם קורי בוקר
השחקנית היפהפייה אישרה כי היא בזוגיות עם הסנאטור המתמודד על המועמדות הדמוקרטית לנשיאות, שרווקותו המאוחרת היא אחד הנושאים המדוברים סביב מועמדותו

השחקנית והפעילה הפוליטית רוסאריו דוסון אישרה היום (חמישי) בראיון לאתר הרכילות TMZ כי היא והסנאטור הדמוקרט מניו ג'רזי, קורי בוקר, נמצאים במערכת יחסים. בוקר הודיע לאחרונה כי יתמודד על המועמדות הדמוקרטית לנשיאות בבחירות 2020.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אסירת תודה. רוסאריו דוסון (צילום: People.com)

דוסון, המוכרת מתפקידיה בסרטים "השעה ה-25" ו "עיר החטאים" ולאחרונה מ "קריסטל" של נטפליקס, אותרה על ידי צוות האתר בנמל התעופה רייגן שבוושינגטון הבירה. בראיון המצולם אישרה דוסון את השמועות לפיהן היא ה "מישהי המיוחדת" שבוקר הצהיר לפני כחודש שהוא יוצא עמה. בוקר סיפר על מערכת היחסים שלו, בלי לציין את שמה של דוסון, בראיון לתכנית הרדיו "Breakfast Club".

דוסון הוסיפה בראיון המצולם היום כי בן זוגה הוא בן אדם מדהים ואמרה שמערכת היחסים שלהם היא דבר נפלא. דוסון הוסיפה "אני פשוט אסירת תודה להיות עם מישהו שאני מכבדת ואוהבת ומעריצה כל כך".

מערכת היחסים בין השניים מסקרנת במיוחד על רקע רווקותו המאוחרת של בוקר, שחריגה בנוף הפוליטי השמרני עד כדי שמועות בנוגע לנטייתו המינית. אם הדבר נכון, בוקר לא יהיה הפוליטיקאי הדמוקרט הראשון שנעזר באישה יפהפייה לצדו כדי להזים את השמועות: בשנות ה-70 המועמד דאז לראשות עיריית ניו יורק אד קוץ' - לימים אחד מראשי העירייה המיתולוגיים שידע התפוח הגדול – הסתובב בחברתה של מיס אמריקה לשעבר, הדוגמנית היהודיה בס מאירסון, במה שרבים הגדירו כ "הטעיה גלויה".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE